• 04.01.13, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallegg: Jõulumüük tõusis 8%

Tallegg müüs detsembris Baltikumis 161 tonni ahjutooteid ning tarbijate lemmikuks sai ahjukana kukeseentega, mida müüdi 41 tonni.
„2012. aasta jõulumüükidega võime rahule jääda. Kokku kasvas meie müük nii Eesti kui Läti turul võrreldes eelmise aastaga 8%,“ ütles AS Tallegg äridirektor Margus Venelaine.  Talleggi teatel realiseeriti 88% pühadesortimendist Eestis ning ülejäänud eksporditi Lätti.
Kaubandus.ee uuris erinevatelt toidukauplustekettidelt, et kui mitu tonni ahjukana kukeseentega müüsid nemad. Maxima ei saanud kahjuks tarnijapõhiselt öelda müüdud ahjukana kogust, kuid ahjukana müüs detsembris kokku 30 tonni, Selver müüs 14 tonni  ning Prisma Peremarket 4 tonni ahjukana kukeseentega.
Talleggi turundusjuht Triin Kõrgmaa rõõmustab, et pühadeajal tõuseb pidevalt ahjukanade populaarsus. "Eriti suure üllatuse valmistas kõik müügiootused ületanud Kodune ahjukana kukeseentega, mis müüs detsembris enam kui meie senine populaarseim maitse Klassikaline ahjukana,“ kommenteerib Kõrgmaa. „Lätis on Talleggi toodete müügikasv tõusnud.... %. seekord olime esimest aastat riiulitel Tallegg’i kaubamärgiga pühadetoodetega ning ka toodete pakend oli sama kujundusega nagu Eestis. Varasemalt oleme Lätis müünud vaid kohalikku kaubamärki kasutades,“ lausus Triin Kõrgmaa.
AS Tallegg on Eesti ainus linnulihatootja, mille eelkäija Tallinna Linnuvabrik alustas tegevust 1956. aastal. Tallegg kuulub HKScan kontserni. Ettevõte kasvatas 2011. aastal 10,1 mln broilerit, tootis 79 mln muna ning müüs 23,1 mln kilogrammi linnuliha ja valmistooteid. AS Tallegg 2011. aasta käive oli 49 miljonit eurot. 

Seotud lood

Uudised
  • 09.01.13, 15:58
Rannarootsi: eestlaste maitsemeel on avatumaks muutunud
Eestlased on muutunud aastatega avatumaks uutele maitsetele, sest mõne aasta eest eelistasid tarbijad maitsestamata värsket liha.
Uudised
  • 04.01.13, 09:15
Rakvere müüs jõulu ajal 324 tonni praadi
Rakvere lihakombinaat müüs aasta viimases kvartalis maitsestatud ahjupraade kokku 324 tonni, mis on 27% rohkem kui eelmise aasta viimase kolme kuuga.
  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 10:36
Digitaalne revolutsioon laonduses: Directo teenus WMS Direct aitas Farron Tehnika laoprotsessid uuele tasemele
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele