Creative Guerrilla Marketing otsis välja 15 seksikat pudeli pakendi disaini üle maailma. Toon siinkohal välja viis parimat pudeli pakendi disaini.
Samurai viin
Pudeli kujundas Arthur Schreiber 2009. aasta juunis. Eesmärgiks oli pudeliga jätta mulje, et see on samurai mõõgaga pooleks lõigatud.
Smirnoff Caipiroska Vodka
Smirnoff lõi selle pudeli, et tutvustada oma uut Caipiroska Vodkat ning disainis need pudelid sedasi, et imiteerida erinevaid puuvilja maitseid: passioon, laim ja maasikas. Disain annab tarbijale unikaalse kogemuse koorida sellest puuviljast tehtud jooki. Smirnoff saatis valitud seltskonnale need pudelid puidust kastides nagu neid puuvilju transporditakse turgudele.
321 vee pudel
321 on loonud huvitava kontseptsiooniga oma veepudeli. Saad täita pudeli kraaniveega ja seejärel see puhastub ning vesi maitseb seejärel palju paremini. Pudel on disainitud sedasi, et see näeks välja selge ja värske ning imiteerib puhast vett.
Apelsini mahl
Vene pakendidisaini ettevõte on kujundanud toote pakendi sedasi, et see on vee plärtsatus, antud juhul siis apelsini mahl. Pakendi disainile on lähenetud loominguliselt ja erineb oluliselt kartongpakenditest ning on visuaalsem lastele.
Hea päeva piima pudel
Need piima pudelid toodi limiteeritud koguses Jaapani turule 2012, eesmärgiga koguda raha. Pudel oli mõeldud pagulastele, kellel ei ole iga päev hea päev. Hea päeva piim loodi selleks, et ergutada ja julgustada põgenikke ning loota, et neil tuleb peagi hea päev.
Vaata kõiki seksikaid pudeli pakendeid
siit. Pakendite disainist ja trendidest tuleb juttu ka 27. veebruaril toimuval
Tarbijakäitumise Aastakonverentsil 2015. Kuidas pakendite abil rohkem müüa räägib KOOR.eu AD ja partner Hannes Paesoo ning pakendite tulevikutrendidest räägib
Rootsi innovatsioonikeskuse OpenUp juht Johan Mårtensson.Konverentsile on võimalik registreeruda kuni 19. veebruarini soodushinnaga 199 eurot (km-ga 238,80). Registreeru
SIIN.Seotud lood
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.