E-tegu 2014 žürii ja rahvahääletuse tulemuste kokkuliitmisel selgus täna Äripäevas toimunud koosolekul konkursi viis finalistid.
“On väga tore, et selline üritus toimub ning on näha, et e-kaubandus areneb järjest rohkem. Lisaks e-poodidele on võistlustules ka erinevad e-teenused, mis toetavad e-kaubanduse jätkuvat arengut,” kommenteeris finaali pääsenud tegusid žüriiliige ja Siisoni kaasasutaja Silver Hage.
Eesti E-kaubanduse Liidu juhatuse esimees Signe Kõiv tundis heameelt selle üle, et finaalis tuleb tugev titaanide heitlus. „Žürii ja rahva üksmeelsel otsustamisel sattusid finalistide hulka väga tugevad kandidaadid, kes on kõik võidu väärilised.“
Kõiv lubas, et E-tegu konkursist on kujunemas traditsiooniline võistlus. „Need, kes see aasta jäid võistlustulest välja on oodatud kandideerima järgmisel aastal,“ ütles Kõiv.
E-tegu 2014 finaali pääsesid:
Baltika e-kanal Andmorefashion.com
Olemasoleva positsiooni tugevdamiseks ning ekspordi kasvuvõimaluste tagamiseks arendati välja ja lansseeriti 2014. a. augustis kõiki brände teenindav ühtne e-kanal Andmorefashion.com.
E-poes on parim toodete valik Eesti armastatuimatelt rõivabrändidelt. Lihtne leida ja võrrelda kiirelt erinevaid moekaupu ning kombineerida rohkem kui 2300 tootest kokku just kliendi vajadustele vastav tervik. Klientidele on tagatud muretu ostlemiskogemus kõikides kanalites- ühendatud on nii kaupluste kui e-poe laoseisud, mugav on vaadata soovitud toote saadavust tavapoodides.Toimib mugav ja motiveeriv boonusprogramm kliendile, võimalik koguda ja kasutada boonusraha kõikide brändide lõikes nii e-poes kui tavapoes, kasutada isiklikke soodustusi ning hoida pilku peal oma ostudel, teavitussätetel ning teenitud boonusrahal. Keskkond on 5 keeles ja kaupu on viimase aasta jooksul tarnitud 28 erinevasse riiki.
Erikorgu.ee - tervislikum eluviis
Erikorgu.ee pakub personaalse toitumiskava koostamist ja pidevat uuendamist, koos eeltäidetud ostunimekirja loomise, toitumispäeviku ja treeningkavadega. Võtame arvesse kasutaja eripärasid – toitumisvälistused, rasedus, lapse rinnaga toitumine, söödavate süsivesikute koguste järgimine jne.
Teenusepakkumisega alustasime 2014. a. märtsi keskel, aasta lõpuks oli meil: 20 209 kasutajat, kellest 95% kaotas kaalu ja 87% oli teenusega rahul; kõige tublimad kasutajad kaotasid enam kui 30 kg, kokku kaotati aastaga 5794 kg.Erikorgu.ee poolt pakutav teenus on ainukese veebipõhise toitumisnõustamise teenusena arstide poolt heakskiidetud.
Itella SmartPOST OÜ 2014 sügisel esimesena turule toodud ja e-kaupmeestele mõeldud samapäeva tarne teenus SmartEXPRESS
Itella SmartPOST võimaldab esimese ettevõttena Eestis e-kaupmeestele sama päeva tarnet – kasutades SmartEXPRESS teenust, saavad lõpptarbijad oma päeva esimeses pooles tellitud kauba kätte juba sama päeva õhtul.
Teenus katab Tallinna, Harjumaa, Tartu, Pärnu, Narva, Viljandi, Jõhvi, Kohtla-Järve ja Haapsalu – kokku 61 pakiautomaati üle Eesti. Neis piirkondades jõuavad pakid SmartEXPRESS teenust kasutades teisipäevast reedeni sihtkohta samal päeval. Itella SmartPOSTi pakutav sama päeva tarne annab Eesti e-kaupmeestele lisa müügiargumendi ning olulise konkurentsieelise globaalsete e-kaupmeeste ees.
Kaubamaja kampaania e-pood Osturalli.ee
Soovisime Osturalli kampaania välja tuua Tallinna ja Tartu müügimajade asukohalisest piirangust nii, et ei läheks kaotsi kampaaniaga tekitatav tunne ja põnevus.
Lõime uue e-ostlemise protsessi Osturalli feelinguga, mille tarvis tuli valida, tellida ja pildistada spetsiaalne kaubavalik, lahendada tarneahel, luua uus klienditeeninduse protsess, tagada ülisuur koormustaluvus e-poe platvormile ja integreerida ostudega Partnerkaart.E-poe sortiment peegeldab füüsiliste kaubamajade osakondadest tulenevat ülesehitust. Lisaks on Osturalli veebipoes müügil ka Kaubamaja sortimenti mittekuuluvad tooted nagu autod, ATV, roller, kontserdipiletid, hotellide ja SPAde pakkumised jne.Tulemus 2014 aastal kahe Osturalli e-poe peale kokku: üle 130000 unikaalse külastuse, kokku üle 550000 lehevaatamise, kokku ligi 5000 tellimust ja 4 müüdud autot!
Omniva pakiautomaatide võrgu jõuline laienemine Eestis ja Lätis
Omniva laiendas 2014. aastal oma pakiautomaatide võrgustikku nii Eestis kui Lätis ning ka pakiautomaatidega saadetud pakkide maht kasvas aastaga tuntavalt – Lätis isegi pea kaks korda. Eestis on peale laienemist juures kuus asulat, kus varem pakiautomaate polnud ning kaheksa uut asukohta olemasolevates linnades.
Kokku kasvas pakisaatmisvõimalus pakiautomaadi kaudu üle 3000 pakilahtri võrra ning lisandus võimalus saada e-poest tellitud kaup kätte juba samal päeval.Pärast laienemisi on Omnival Balti riikides 188 pakiautomaati, millest 98 asuvad Eestis. Omnival on suurim pakiautomaadivõrgustik Eestis ja teistes Balti riikides.Tänu ainulaadsele pakiautomaadi lahendusele kolme riigi vahel on Lätis või Leedus asuvast pakiautomaadist võimalik pakke saata Eestisse ja vastupidi.
Züriisse kuulusid:
ON24 juhatuse liige Peep Kuld;Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium majandusarengu osakonna juhataja Tea Danilov;Siison kaasasutaja Silver Hage;Pakendikeskuse e-poe administraator Maarja Martin;Eesti E-kaubanduse Liidu juhatuse esimees Signe Kõiv;Kaubandus.ee juht Maarit Eerme;Tarbijakaitseameti jurist Martin Simmermann.
E-tegu 2014 konkursile said kõik eraisikud ja organisatsioonid üles seada suuri ja väikeseid tegijaid, kelle tegu jäi silma uudse, moodsa või erakordsena.
E-tegu 2014 auhinna saaja vastab ühele või mitmele tingimusele:
- on rakendatud innovaatilisi ideid e-kaubanduses
- on panustatud märkimisväärselt e-kaubanduse arendamisse- on teinud tulemuslikku tööd e-kaubanduse väärtustamiseks ühiskonnas- on saavutanud tähelepanuväärse müügikäibe kasvu või tuntuse- on viinud Eesti e-kaubanduse maailmakaardile
Võitja kuulutatakse välja E-kaubanduse aastakonverentsil 29. aprillil 2015.
Seotud lood
Eesti E-kaubanduse Liit otsib kolmandat aastat järjest kõige vingemat tegu Eesti e-kaubanduses! Konkursile nomineeris 15 võrdselt tugevat kandidaati ning valikul saab sõna sekka öelda ka publik.
E-kaubanduse aastakonverentsi Gala õhtusöögil kuulutati välja E-tegu 2016 võitja, kes sai 40,9% osalejate häältest.
E-kaubanduse Aastakonverentsi Gala õhtusöögil kuulutati välja E-tegu 2015 võitja, kes sai 36% osalejate häältest.
E-kaubanduse aastakonverentsil kuulutati välja E-tegu 2014 võitja, kes sai 41% konverentsil osalejate häältest.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.