• ST
  • 29.03.17, 16:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Otseposti tellimus kui rätsepatöö

Tänapäeva kirjus reklaamimaastikus eristub otsepost teistest reklaamkanalitest väga selgelt. Vastupidiselt levinud arvamusele on trükiste saatmine siiani üks efektiivseim kanal kliendi tähelepanu võitmiseks ning tema otsuste mõjutamiseks. Otseturunduse sarja viiendas loos räägimegi otsepostitusest.
Otseposti tellimus kui rätsepatöö
  • Foto: Riini Saluri, Omniva personalijuht
Emori (2016) infokanalite uuringu kohaselt pööratakse traditsioonilistest infokanalitest kõige enam tähelepanu just otsepostile. 15-74 aastaste Eesti elanike seas 2016. aastal tehtud küsitluse kohaselt jälgib 64% inimestest otsepostina tulnud reklaami. Otseposti suure plussina tuuakse välja eelkõige see, et kliendi poole pöördutakse isiklikult. Kõige mugavamat ning võimalusterohkemat otseposti teenust pakub Omniva.
Enne kui ettevõte oma tellimust esitama hakkab tuleks kõigepealt läbi mõelda oma kampaania eesmärk ja sellest tulenevalt valida sobiv reklaamimise viis. Oluline on läbi mõelda sihtrühm, kellele soovitakse reklaami saata, et optimeerida erinevaid saatmisega seotud kulusid ja saada kampaaniale võimalikult efektiivne tulemus.
Sihtrühma valikul pakub Omniva mitut võimalust. Kliendil on võimalik saata reklaam oma poolt valitud klientidele. Sel juhul aitab Omniva vajaduse korral korrigeerida kliendi andmebaasi, et kõik pakkumised jõuaksid ikka kindlalt kohale. Lisaks enda kliendibaasile on võimalik sihtrühmaks valida ka konkreetseid piirkondi, vanusegruppe või  suuremaid masse.
Klient saab kõik trükiste postitamisega seotud teenused ühest kohast, nii ei pea muretsema, kus reklaami trükkida, kus lisada ümbrikut ja aadressi – selle kõik teeb Omniva kliendi eest ise ära. Lisaks on võimalik oma reklaampost lasta komplekteerida ja kiletada.
Tasub mõelda ka sellele, millal oma reklaam postitada. Suurem osa reklaamidest jõuab inimesteni kuu alguses kui inimestel on huvi pakkumiste vastu suurem. Kui tegemist on teavituskampaaniaga, mis ei ole seotud otseselt pakkumistega, siis soovitame selle ajastada muule ajale, kus nähtavus on potentsiaalselt suurem.
Kampaania efektiivsuse tõstmiseks saab muuhulgas postitada tootenäidiseid või midagi muud tavalisest reklaamlehest eristuvat. Samuti võib teistest eristumiseks saata otseposti näiteks värvilistes või erilise kujuga ümbrikutes. 
Muuhulgas ei tohi unustada ka konkreetse reklaammaterjali kujunduse ja kvaliteedi olulisust. Tartu Ülikooli poolt läbiviidud (otsepostilehtede emotsiooni- ja pilgutesti) uuringus (2017) mõõdeti inimeste positiivsust otseposti suhtes, millest selgus, et suuremat positiivust tekitavad need esikaaned, mis kujutavad endast pigem justkui tiitellehti suuremate loosungitega ning millel puuduvad pakkumised. Suurt rolli mängib ka reklaamlehe pikkus ja see kuidas see on kategoriseeritud ning küljendatud.   
Omniva tugevused otseposti teenuse pakkumisel:
Pikaajaline kogemusÜle-eestiline katvusTäisteenuse pakkumine (andmeteenustest kandeni ja tagasisideni)Parim andmekvaliteetLäbipaistev ja usaldusväärne organisatsioonVõimekus töötada väga suurte mahtudegaKompetentsed ja professionaalsed töötajadReklaami toetavad teenused ühest ettevõttest (kiri, pakk jne)
Võta ühendust:
Taavi Vaigla+372 5240764
müügijuht[email protected]
 
 
 Otseturunduse sarja järgmine artikkel räägib uudiskirjade sisu loomisest.

Seotud lood

Uudised
  • 25.01.18, 08:47
Tarbijad eelistavad postiga saabuvat reklaami e-postile
58% tarbijatest eelistavad otsepostiga saabunud reklaami e-postiga saadutud reklaamile, selgus Turu-uuringute AS-i detsembrikuisest Omnibuss1000 üle-eestilisest elanikkonna küsitlusest. Seejuures ootavad nii linna- kui maapiirkondade elanikud postkasti saabuvat reklaami võrreldes e-postiga rohkem.
  • ST
Sisuturundus
  • 05.04.17, 16:30
Ettepanek: lõpeta kulunud uudiskirjade saatmine!
„Eriti head pakkumised“, „Suured soodustused“, „Aprilli uudiskiri“ – Prrrrr... Sa pole ainus, kes sellised e-kirjad kohe prügikasti saadab.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.03.17, 11:00
Korralik tootefoto annab positiivse kuvandi kogu ettevõttest
Kuigi nutiajastu on teinud ilusate piltide tegemise kõigile kättesaadavamaks ning muutnud fotograafia paljude inimeste hobiks, on siiski suur vahe sotsiaalmeedias igapäevaelu kajastavate ning professionaalsete toote- ja reklaamifotode vahel. M.A. Studio reklaamifotograaf Martin Hallik selgitab otseturunduse teemalise sarja esimeses loos, kuidas nigel reklaamfoto võib heita kehva varju ka kõike paremale tootele.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.03.17, 15:34
Sul on mu tähelepanu köitmiseks kolm sekundit! Üks, kaks…
Sisukas trükis võib olla abiks su eesmärkide saavutamisel, ta võib potentsiaalsele kliendile olla nii nõuandja kui ka meelelahutaja… kuid ta võib ka – kui ta paari-kolme sekundi jooksul adressaati ei kõneta – olla vaid üks sisutu kokkunätserdatud paberinutsakas vestibüüli prügikastis. Trükiste sisuloomest kirjutatakse otseturunduse teemalise sarja teises loos.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 15:25
Via Express – täpne ja turvaline transpordipartner nii tava- kui režiimkaupade veoks
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele