Lidl Eesti laiendas pagaritoodete valikut enam kui kümne uue tootega ja plaanib sortimenti lähiajal veelgi täiendada.
Selveris algas Ilulaat. Loe lähemalt, kuidas juubelikampaania sünnib
Selver oli kõige esimene jaekett, kes iluteemalise kampaaniaga turul alustas. Nüüd teevad seda juba teised ka. Tänavu täitus Ilulaadal kümnes aasta – kampaania olemusest räägib Selveri ostujuht Jana Vilbo.
Lidl Eesti juht: Eesti toodetel on tugev potentsiaal
Lidli enda kaubamärgi alla tulek on tootjate pikk protsess, kuid ka Eesti brändidel on suur ekspordipotentsiaal, räägib Lidl Eesti ja Lidl Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski.
Midagi väga head ja värsket iga päev! Delice'i valmistoit eristub teiste poodide omast. Loe, mismoodi
Selveri ja Delice’i peakokk Dmitri Haljukov annab ülevaate Delice’i valmistoidu eripärast, müüdavamatest toodetest ning sellest, kuidas poe ülesehitus suunab sind ostlema.
Teemu Kilpiä nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Lidl läheb järgmisel aastal täielikult üle puurivabade kanade munadele
Järgmisel aastal lõpetab Lidl mitte ainult puurikanade munade müügi, vaid ka nende kasutamise omakaubamärgi toodetes – majoneesis, küpsetistes, pastatoodetes ja paljudes muudes.