Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
R-Kioski juht: väikesed detailid muudavad palju
R-Kioski kontoritöötajad teevad suuri otsuseid ja ootavad teenindajatelt suuri tulemusi, kuid iga väike liigutus võib muuta nende tööd oluliselt kergemaks ja lihtsamaks, rääkis R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves enda esimestest mõtetest kioskis töötades.
R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves Foto: Andres Haabu
„Eesmärk on, et teenindaja jaksaks kliendile naeratada ja tema töö oleks lihtsam. Kioskis töötatud päeva kogemusele tuginedes saame muuta teenindajate töö tulevikus lihtsamaks,“ rääkis Ilves.
19. veebruaril toimus esmakordselt R-Kioski Frantsiisipäev, mille tipphetkeks oli parima frantsiisipidaja valimine. Valikul said oluliseks kolm tähtsat komponenti – äri kasvatamine vähemalt 5% võrra, väga hea klienditeenindus, mida mõõdeti testostudega ning R-Kioski väärtuste järgimine igapäevatöös. Sel aastal sai parima frantsiisipidaja tiitli tegus ja alati positiivne Katrin Punnis Ülemiste keskuses asuvas R-Kioskist.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.