• 23.09.15, 00:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Statoili teenindusjaamade uueks nimeks saab Circle K

Statoil Fuel & Retail teenindusjaamad Euroopas võtavad kasutusele kaubamärgi Circle K, millest saab uus globaalne mugavuspoodide bränd.
Statoili jaamad muutuvad kahe aasta pärast Circle K-ks
  • Statoili jaamad muutuvad kahe aasta pärast Circle K-ks Foto: Terje Tiits, Statoil Fuel & Retail Eesti ASi ä
Seni Euroopas Statoili kaubamärgi all tegutsevate teenindusjaamade üleminek uuele globaalsele kaubamärgile algab järgmise aasta mais. Uus mugavuspoodide kaubamärk vahetab välja jaekaubandusettevõtte Couche-Tard brändid Mac’s ja Kangaroo Express Ameerika Ühendriikides ning Statoili kaubamärgi Euroopas.
Statoil Fuel & Retail kuulus kuni 2010. aastani Norra nafta- ja gaasiettevõttele Statoil ASA. 2012. aastal omandas Statoil Fuel & Retaili kontserni maailma üks juhtivaid mugavuspoodide valdkonnas tegutsevaid jaekaubandusettevõtteid Couche-Tard, saades ühtlasi ka õiguse kasutada Statoili kaubamärki 2021. aastani.
“Ühise globaalse kaubamärgi kasutusele võtmine teeb meid tugevamaks ning muudab klientide elu lihtsamaks. Üks peamine põhjus Statoil Fuel & Retail’i ostmiseks oli luua platvorm edaspidiseks kasvuks Euroopas ning ühine globaalne kaubamärk teeb selle teostamise lihtsamaks,” märkis Couche-Tardi president ja juhatuse esimees Brian Hannasch.
Couche-Tardi eesmärk on muuta Circle K maailma eelistatuimaks mugavuspoodide ja teenindusjaamade kaubamärgiks. “Külastades Circle K poode Euroopas, USAs, Kanadas või mujal, pakume klientidele kõikjal kiiret ja sõbralikku teenindust ning meeldivat ostuelamust,” ütles Hannasch.
“Meie rahvusvahelise jaekaubanduspere toomine üksteisele lähemale kui kunagi varem aitab meil kiirendada äritegevuse kasvu Euroopas”, sõnas Couche-Tard Euroopa regiooni juht Jacob Schram.
Circle K on Couche-Tard'ile kuuluvatest kaubamärkidest kõige tuntum ja rahvusvahelisem, seda kannavad täna juba tuhanded kauplused ja teenindusjaamad 14 riigis üle maailma. Uue globaalse Circle K kaubamärgi arendamisel on arvestatud ka edasiste uutele turgudele sisenemise võimalustega.
Esimesena lähevad uuele Circle K kaubamärgile üle Norras ja Rootsis asuvad teenindusjaamad 2016. aasta mais.
"Vajadus Statoili kaubamärk ühel hetkel uue vastu vahetada sai selgeks ja avalikkusele teatavaks tehtud kolm aastat tagasi, mil Kanada päritolu kontsern Couche-Tard ostis Statoili teenindusjaamad Euroopas. Täna oleme jõudnud uude etappi ning Statoil Fuel & Retail kontsernis algab järk-järguline üleminek uuele nimele. See saab olema sujuv ja pea kaks aastat kestev periood, mis annab nii klientidele kui meile kõigile aega uue nimega harjuda," kommenteeris nimevahetust Statoil Fuel & Retail Eesti ASi peadirektor Kai Realo.
Ta lisas, et kuna tegemist on kaubamärgi, mitte ettevõtte omanike vahetusega, jääb nii klientide kui nende ligi 600 töötaja jaoks üldjoontes kõik samaks. "Tahan rõhutada, et meie ettevõtte põhiolemus ja eesmärgid ei muutu – oleme olnud Eestis mugavuspoodide ja kütuseturu liidrid pea 25 aastat ning soovime jääda selleks ka edaspidi." Eestis asuvates teenindusjaamades näeb uut kaubamärki Circle K umbes kahe aasta pärast, 2017. aasta kevadel.
"Kui aga suuremat pilti vaadata, siis Eesti mugavuspoodide- ja kütuseturule ilmub esmakordselt tõeliselt globaalne kaubamärk, mille all tegutsevad ligi 15 000 mugavuspoodi ja teenindusjaama ning 100 000 töötajat Euroopas, Põhja-Ameerikas ja Aasias,” rääkis Realo.
Couche-Tard on mugavuspoodide arvult Kanada juhtiv ning Ameerika Ühendriikide suurim jaekaubandusettevõte.Skandinaavias ja Balti riikides on Couche-Tard juhtiv mootorikütuste jaemüüja ja mugavuspoodide omanik ning ettevõte on saavutanud ka märkimisväärse turupositsiooni Poolas.
Couche-Tardi võrgustik hõlmab Põhja-Ameerikas 7987 mugavuspoodi, nende seas ka 6556 teenindusjaama. Kontserni kuulub 15 äriüksust Põhja-Ameerikas, millest 11 katavad 41 USA osariiki ning ülejäänud 4 üksust kõiki kümmet provintsi Kanadas.
Euroopas opereerib Couche-Tard jaemüügikette Skandinaavias (Norra, Rootsi ja Taani), Poolas, Balti riikides ja Venemaal, hõlmates kokku 2229 müügikohta, millest enamus müüb lisaks mootorikütustele ka erinevaid esmatarbekaupu. Koos Statoili kaubamärgi all tegutsevate frantsiisijaamade töötajatega annab ettevõte Euroopas tööd ligi 19 000 inimesele.
Lisaks juhitakse Circle K nime all täiendavalt 4700 poe tegevust iseseisvate operaatorite poolt 12 eri riigis ja regioonis üle maailma (Hiina, Guam, Honduras, Hong Kong, Indoneesia, Jaapan, Makau, Malaisia, Mehhiko, Filipiini saared, Araabia Ühendemiraadid ja Vietnam), suurendades sellega Couche-Tardi jaemüügivõrgus tegutsevate üksuste arvu 14 900-ni.

Seotud lood

Uudised
  • 31.08.16, 13:45
Circle K Eesti jaemüügi ärikasum kasvas neljandiku võrra
Statoili kaubamärgi all teenindusjaamasid opereeriv Circle K Eesti AS-i 2015/2016 majandusaasta kaupade ja teenuste jaemüügi müügitulu oli 207,4 miljonit eurot ning ärikasum 12,5 miljonit eurot, kasvades aastaga neljandiku.
Uudised
  • 01.04.16, 16:01
Statoili uus ärinimi on Circle K Eesti AS
Statoil Fuel & Retail Eesti AS võtab aprillist koos kontserni teiste ettevõtetega kasutusele uue juriidilise nime Circle K Eesti AS, Statoili kaubamärk jääb aga Eesti teenindusjaamades kasutusele kuni järgmise aasta kevadsuveni.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele