Sel kevadel avatakse Tasku II korrusel jalanõude ja aksessuaaride kauplus "CCC shoes & bags". Kahtlemata saab CCC olema suurima tootevalikuga ning mõõtudelt suurimal pinnal tegutsev kingakauplus Lõuna-Eestis.
„CCC shoes & bags“ bränd on hetkeseisuga esindatud 15 riigis kokku 700 kauplusega. CCC grupil on oma nahkjalanõude tehas Poolas, kokku 7000 töötajat, firma müüb 25 miljonit paari jalanõusid aastas. Hooaja jooksul pakutakse tarbijale 3000 eri mudelit jalanõusid ja kotte, mis näitab kahtlemata kiiret orienteerumist viimastes moesuundades ning innovaatilisust. Kaubeldakse nii naiste, meeste kui laste jalanõudega.
Senini olid Eestile lähimad CCC kauplused Riias, kus on kauplused kõigis suuremates kaubanduskeskusetes ning kus ollakse turu liidrid jalanõude ja aksessuaaride vallas. Kauplused asuvad ka Austrias, Saksamaal, Venemaal, Ungaris, Tšehhis, Bulgaarias, Horvaatias jm. Absoluutsed turuliidrid jalatsikaubanduses ollakse Poolas. Lähiaastatel on CCC grupil suured laienemisplaanid, 2017. aastaks soovitakse avada 500 uut kauplust.
Taskus avatavas kaupluses saab olema lai valik jalanõusid ja kotte enam kui 700 ruutmeetrisel müügipinnal. CCC grupi juhatuse sõnul otsustati avada esimene Eesti kauplus just Tartus tingituna asjaolust, et linna elanikest suure hulga moodustavad noored ja tudengid. „Tasku oli esimene valik, kuna siin on parim valik moodsaid ja populaarseid brände ning CCC sobitub kaupluste kooslusesse hästi. Loodame ja usume, et kauplus võetakse klientide poolt hästi vastu ning meie jalatsid pakuvad palju kandmisrõõmu,“ ütles SIA„CCC Baltija“ juhatuse liige Vladimirs Brazovskis.
Kaupluse ehitustööd on täies hoos, kliendid on oodatud kevadist jalanõude ja aksessuaaride garderoobi täiendama aprilli keskpaigast.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.