Üks maailma suurimaid jaemüügifirmasid H&M, H&M Hennes & Mauritz AB, avas täna hommikul oma e-poe aadressil hm.com ka Baltikumi klientidele.
- H&M'i veebipood on alates tänasest avatud ka Eestis ja mujal Baltikumis Foto: kuvatõmmis
H&Mi e-poes on müügil samad kollektsioonid, mis tavakauplusteski. Veebiostlejatel on ligipääs suurele valikule naiste-, meeste-, noorte- ning lasterõivastele ja aksessuaaridele. Samuti on võimalik soetada kodusisustuskaupu H&M Home’i kollektsioonidest. Lisaks tavavalikule leiab e-poest eksklusiivseid Online Exclusive esemeid ning saadaval on ka kogu H&M Beauty sari, sealhulgas juukse- ja kehatooted ning jätkusuutlik ilusari Conscious Beauty, mida H&Mi Eesti kauplustest pole senini osta saanud. Eesti klientide jaoks on uudiseks ka kontseptsioon Men Trend, mis pakub värskeimat moodi trenditeadlikule mehele.
„Oleme põnevil, et veebikauplus on nüüdsest avatud ka Baltikumis,” ütleb H&Mi Soome ning Baltikumi juht Marika Pyykkö. „Esmakordselt on kõik, mida kohalikud kliendid H&Mi juures armastavad alates baasrõivastest ning lõpetades värskeimate trendidega, ostetav vaid nupuvajutusega. See verstapost toob H&Mi tooted mitmesse kanalisse ning meie Baltikumi klientidel on nüüdsest arvutite, nutitelefonide ning -tahvlite kaudu ööpäevaringne ligipääs meie parimatele kollektsioonidele.”
Veebipoe saabumise tähistamiseks pakub H&M klientidele ahvatlevaid soodustusi ning pakkide koju saatmine on perioodil 31. märtsist 15. maini tasuta.
Online-ostlemine muudab H&Mi veebikogemuse Eesti klientide jaoks terviklikuks: veebikeskkond H&M Life pakub inspiratsiooni ning näitab viimaseid kollektsioone, uudiskirjad annavad spetsiaalseid allahindlusi ning H&Mi sotsiaalmeediakanalid pakuvad võimalust suhelda nii H&Mi kui ka brändi teiste klientidega.
Seotud lood
Rootsi kiirmoe rõivatootja Hennes & Mauritz suurendas teises kvartalis Eestis opereeritavas kuues poes aastaga tulu ligi poole võrra.
Rahvusvaheline rõivakett H&M, H&M Hennes & Mauritz AB, avab 20. augustil kell 11 oma Virumaa teise kaupluse Rakveres Põhjakeskuses.
Rootsi rõivamüüja H&M avaldas jooksva majandusaasta esimese kvartali majandustulemused, mille põhjal kasvas grupi käive nii Eestis kui maailmas tervikuna Rootsi kroonides arvestatuna 8 protsenti, kuid kasum jäi mullusele tunduvalt alla.
Rootsi rõivafirma Hennes&Mauritzi käive ei vastanud ootustele, kuna ebatavaliselt soe ilm rõhus novembris firma nõudlusele nii Põhja-Ameerikas kui ka Euroopas.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.