Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Laienev Norde Centrum sai nurgakivi
Eile pandi nurgakivi Capfieldi poolt hallatava Norde Centrumi laiendusele, mis kasvatab keskuse kogupinna ligi kahekordseks. Kogu keskus hakkab ehitustööde lõppedes 2017. aasta sügisel kandma Nautica nime.
Capfieldi juhatuse liige Ruben Gornischeff Foto: Capfield
Lisaks Capfieldi esindajatele paigaldasid nurgakivi ehitust läbiviiva Astlanda Ehituse ning hoone projekteerinud arhitektuuribüroo 3D Reid esindajad.
Capfieldi juhatuse liige Ruben Gornischeff pidas eile taevas säranud päikest heaks märgiks: "Meile nõnda olulise investeeringu ehitustöödele annab see kindlasti posiitivse tõuke. Ootame juba järgmise aasta sügist, mil saame Nautica uksed avades pakkuda oma klientidele parimat ostlemiskogemust Tallinna kesklinnas."
Rohkem kui 18 000 m2-i üüritava pinnani kasvavas keskuses hakkavad külastajaid ootama üle 60 rentniku, mille hulka kuuluvad ankurüürnik Rimi hüpermarket, parimad moebrändid nii Eestist kui välismaalt, noortele suunatud poed, rohke valik söögikohti ning eraldi osakond ilu- ja terviseteenustele.
Samuti saab keskus Eesti kaubanduskeskuste seas kaasaegseima välisilme ja avab uue sadamapoolse sissepääsu, mis muudab laevaga saabujatele külastamise väga mugavaks, luues liikumiskoridori vanalinna suunal.
Ehitustööde maksumuseks on üle 11 miljoni euro ning see finantseeritakse Capfieldi poolt koostöös Nordea pangaga. Omanikujärelvalvet hakkab teostama Telora-E AS.
Capfield on Eestis tegutsev ostukeskuste omanik ja arendaja. Capfieldi portfell koosneb kuuest Eestis asuvast jaekaubanduskeskusest, üüritava brutopinnaga (GLA) üle 75 000 m2 ja ka erinevatest arendamiseks ettenähtud kruntidest.
Nautica avamine toimub neljapäeval, 19. oktoobril kell 16.00, mil üle 11 miljoni euro suuruse investeeringu tulemusena avab uksed endisest Norde Centrumist ligi kaks korda suurem ostukeskus.
Norde Centrumi laiendustööd on täies hoos ning laiendatud kaubanduskeskus avatakse Nautica nime all selle aasta sügisel, teatab keskuse omanik Capfield.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.