Eesti raamatupoe- ja kinokett Apollo valiti eile õhtul rahvusvahelise konkursi The Global Service Design Award finaalis maailma parima teenusekontseptsiooniga ettevõtteks.
- Apollo kino turundusjuht Tanel Tatter, Brand Manuali asutaja Kaarel Mikkin ja Apollo tegevjuht Mauri Dorbek Foto: Brand Manuali FB leht
Apollo uuendusliku ärimudeli väljatöötamist nõustanud teenusedisaini ja brändinguagentuuri Brand Manual asutaja Kaarel Mikkini sõnul oli nimekal konkursil kümne finalisti hulka pääsemine juba väga tubli saavutus, aga see on tõesti äge, et üks Eesti ettevõte suudab omal alal ära teha kõigile maailma suurettevõtetele. “See ülemaailmne tunnustus näitab, et oleme Apolloga suutnud külastajate jaoks tõesti luua midagi väga erilist,” selgitas eile Amsterdamis auhinna vastu võtnud Mikkin.
Apollo tegevjuht Mauri Dorbek ütles, et raamatupood ei saa muuta seda, millise sisuga on müüdavad raamatud ja kino ei saa määrata, kui head on uued linastuvad filmid, küll aga saame oma klientide jaoks muuta kogemust raamaturiiulite vahel jalutades või kino külastades. “Oleme täna jõudnud sinna, et Apollo raamatupoed, kinod ja Blenderi mahlabaarid moodustavad ühe tervikliku meelelahutusliku sünergia, mida eestlased palavalt armastavad ja see peegeldub selgelt ka meie äritulemustes,” märkis Dorbek.
Teenusdisaini konverentsil anti kokku välja viis auhinda erinevates kategooriates.
Ülemaailmsel konkursil hinnati silmapaistvaid projekte eelkõige mõju ehk kasutajakesksuse, organisatsiooni muutuse ja arengu ning numbrite ja väärtuse kasvu aspektist. Töid hindas rahvusvaheline tunnustatud professionaalidest koosnev žürii.
Service Design Award on teenusedisaini tippauhind. Selle valimist korraldab 2004. aastal loodud teenusedisaini võrgustik Service Design Network, mis koondab valdkonna eksperte, koole ja ettevõtteid üle maailma.
Seotud lood
Apollo kino juht Mauri Dorbek ütles, et kino ei saa ehitada igale poole, kuna selle jaoks on tarvis ehitada eraldi ruumid ja saada ühiskonna heakskiit. Tema sõnul ei saa päris nii ka, et kui kino välja ei tule, siis teeme H&M kaupluse sinna.
Eesti raamatupoe- ja kinokett Apollo jõudis saja osaleja seast rahvusvahelisel teenusedisaini konkursil The Global Service Design Award finaali, kus konkurentideks on teiste hulgas Deutsche Telekom ja Philips Design.
2018. aastal plaanime Riia Akropolise keskusesse rajada Apollo kõige suurema kino, ütles Apollo tegevjuht Mauri Dorbek kaubandus.ee’le antud intervjuus.
Meelelahutuskaupluste keti Apollo 2015. aasta müügitulemused näitavad, et eestlased ostavad tõusvas trendis järjest enam raamatuid, e-raamatuid ning ka meelelahutuslikke mänge ja muusikaplaate.
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.