• 07.12.16, 11:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rimi lõi mobiilirakenduse, mis muudab ostlemise lihtsamaks

Rimi avas oktoobris enda mobiilirakenduse, millega on klientidel mugav ja lihtne luua ostunimekirjasid ning koguda inspiratsiooni kokkamiseks.
Rimi mobiilirakendus
  • Rimi mobiilirakendus Foto: Rimi Eesti
Rimi mobiilirakenduse kaudu on klientidel võimalik tutvuda Rimi kaupluste valikuga, panna kiirelt ja lihtsalt kokku ostunimekirja. Samuti on võimalik otsida tooteid tähestikulises järjekorras või kasutada triipkoodi lugerit toodete otsingul. Klientidel on võimalik jagada enda koostatud ostunimekirja e-maili või SMSi kaudu.
Lisaks on klientidel võimalik saata kauplustele tagasisidet, saada ülevaadet kampaaniapakkumistest ja allahindlustest ning võimalik otsida ka lähimat kauplust.
Edasiarendustena on Rimil plaanis luua täielik ühildumine Sinu Rimi kliendiprogrammiga ning kuvada seal ka suuremat valikut kauplustest leiduvaid kampaaniapakkumisi ja isiklikke pakkumisi.
„See on kindlasti mingil määral samm e-poe suunas, kuid kas just sellisel kujul ja vormil, seda ei saa hetkel öelda,“ rääkis Rimi kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats.
Mobiilirakenduses on Baltikumi tasandil aktiivses sortimendis 26 000 toodet. „Kuna äpp on kauplusepõhine, siis näeb iga kaupluses tooteid erinevalt,“ selgitas Bats.
See, kuidas kliendid on selle rakenduse vastu võtnud on Batsi sõnul veel raske esmaseid järeldusi teha, sest Eestis on kasutajabaas veel väike. „Lätis, kus alustati esimesena, on rakendus hästi omaks võetud ja kokku kasutab rakendust aktiivselt umbes 35 000 kasutajat.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele