• 21.12.16, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgusid kasutajasõbralike veebipoodide võistluse finalistid

Kaubandus.ee valib koos žüriiga teistkordselt Eesti kõige kasutajasõbralikuma e-kaupluse. Finaali jõudis 42 e-poodi 9 kategoorias. Kokku oli nomineeritud 159 e-kauplust. Võitjad selguvad 31. jaanuaril toimuval e-kaubanduse konverentsil.
Selgusid kasutajasõbralike veebipoodide võistluse finalistid
E-KAUBANDUSE KONVERENTS JA AUHINNAD
31. jaanuaril kuulutatakse E-kaubanduse konverentsil „Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?“ välja kõige kasutajasõbralikum e-pood. Lisaks antakse väike tunnustus ka iga kategooria parimale.
Finalistid valiti žürii hääletus tulemuste alusel nende seast, kes ennast ise nomineerisid detsembri alguses ning E-kaubanduse Liidu liikmete hulgast.
Žüriisse kuuluvad ConversionXL Agency tegevjuht Viljo Vabrit, Disainiagentuur Fraktal juht ja disainer Tajo Oja, PingPong marketing juht Robert Kõrvits, Dive Eesti tegevjuht Harry Liipa, küberturvalisuse spetsialist Peeter Marvet ja Eesti E-kaubanduse Liidu juht Signe Kõiv.
Žürii hindab veebikauplusi järgmiste kriteeriumite alusel:
E-poe kasutajamugavus erinevatel seadmetel (mobiil, tavaarvuti, tahvelarvuti)
Üldine disain
Üldine kasutusmugavus/logic
Kättetoimetamise ja tagastamise info leidmise lihtsus ja selgus
Klienditeenindus telefoni/chati/emaili teel, vastamise kiirus
Toodete presenteerimise kvaliteet (fotod, eri vaated, jne)
Tekstide kvaliteet (copywriting)
Ostuprotsessi kiirus/mugavus (kui palju väljasid on vaja täita, jne)
Müügitingimuste korrektsus
Turvalisus
Žürii analüüsib ja arvustab konverentsipubliku ees finaali pääsenud e-poode just enda kindla valdkonna põhiselt.
Kõik finalistid, kes on konverentsil ka kohapeal kuulamas, saavad žürii kommentaaridega lühikese kokkuvõtte enda e-poe kohta.
Vaata e-kaubanduse konverentsi programmi ning registreeru kuni 23. jaanuarini soodushinnaga 169 eurot (km-ga 202,80) SIIN.
EHITUS, TÖÖRIISTAD, AUTOD
Baumax.ee Bauhof.ee Alvadi.ee
K-rauta.ee
Tooriistamaailm.ee
ILU ja TERVIS
Mylook.ee iluteek.ee Loverte.com
Läätsed24.ee
KAUBAMAJAD
Kaubamaja.ee Hansapost.ee chilli.ee
Photopoint.ee
Topshop.ee
6avenüü.ee 
SISUSTUS ja AED
zizi.ee Furgner.com Dormeo.ee 
Jysk.ee
KODUTEHNIKA, AUDIO
pood.telia.ee miterassa.ee/sonycenter 
klick.ee
Noortehnik.ee
Expert.ee
Flex.ee
LASTEKAUBAD
Klotsipood.ee Beebipood.ee Karamellkids.eu 
RÕIVAD, JALATSID ja AKSESSUAARID
Sangar.ee Goldtime.ee 
Andmorefashion.com
Denimdream.com
Ejewels.ee
HOBID
Rahvaraamat.ee Palmtek.ee Apollo.ee pood.aripaev.ee 
TOIDU- ja TARBEKAUBAD
Selver.ee
Tellimine.selver.eu
Fruitxpress.ee
drinkexpert.ee
boost.ee

Seotud lood

Uudised
  • 15.12.16, 09:12
Kuidas on läinud kasutajasõbralikel e-poodidel 2016?
Kaubandus.ee uuris jaanuaris e-kaubanduse konverentsil välja kuulutatud kasutajasõbralikelt e-poodidelt, et kuidas on neil aasta möödunud, millised muudatused on veebipoodides tehtud ning kui palju oli neil kasu žürii kommentaaridest?
Uudised
  • 31.01.17, 17:56
Kes võitis kasutajasõbralikuma e-poe 2017 tiitli?
31. jaanuaril Äripäeva teemaveebi kaubandus.ee e-kaubanduse konverentsil „Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?“ anti koostöös Eesti E-kaubanduse Liiduga kaheksas kategoorias välja kasutajasõbralikuma e-poe aukiri ning valiti kõige kasutajasõbralikum e-pood.
Uudised
  • 01.02.17, 11:34
E-kaubanduse konverents "Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?"
31. jaanuaril toimub Tallinna Loomaaia konverentsisaalis e-kaubanduse konverents ja auhinnad "Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?". Vaata meeleolukat galeriid.
Uudised
  • 29.01.16, 14:41
Kes võitis kasutajasõbralikuma e-poe tiitli?
28. jaanuaril E-kaubanduse konverentsil „Kuidas parandada kliendikogemust e-kaubanduses“ anti kümnes kategoorias välja kasutajasõbralikuma e-poe aukiri ning valiti välja kõige kasutajasõbralikum e-pood.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele