E-KAUBANDUSE KONVERENTS JA AUHINNAD
31. jaanuaril kuulutatakse E-kaubanduse konverentsil
„Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?“ välja kõige kasutajasõbralikum e-pood. Lisaks antakse väike tunnustus ka iga kategooria parimale.
Finalistid valiti žürii hääletus tulemuste alusel nende seast, kes ennast ise nomineerisid detsembri alguses ning E-kaubanduse Liidu liikmete hulgast.
Žüriisse kuuluvad ConversionXL Agency tegevjuht Viljo Vabrit, Disainiagentuur Fraktal juht ja disainer Tajo Oja, PingPong marketing juht Robert Kõrvits, Dive Eesti tegevjuht Harry Liipa, küberturvalisuse spetsialist Peeter Marvet ja Eesti E-kaubanduse Liidu juht Signe Kõiv.
Žürii hindab veebikauplusi järgmiste kriteeriumite alusel:
E-poe kasutajamugavus erinevatel seadmetel (mobiil, tavaarvuti, tahvelarvuti)
Üldine disain
Üldine kasutusmugavus/logic
Kättetoimetamise ja tagastamise info leidmise lihtsus ja selgus
Klienditeenindus telefoni/chati/emaili teel, vastamise kiirus
Toodete presenteerimise kvaliteet (fotod, eri vaated, jne)
Tekstide kvaliteet (copywriting)
Ostuprotsessi kiirus/mugavus (kui palju väljasid on vaja täita, jne)
Müügitingimuste korrektsus
Turvalisus
Žürii analüüsib ja arvustab konverentsipubliku ees finaali pääsenud e-poode just enda kindla valdkonna põhiselt.
Kõik finalistid, kes on konverentsil ka kohapeal kuulamas, saavad žürii kommentaaridega lühikese kokkuvõtte enda e-poe kohta.
Vaata
e-kaubanduse konverentsi programmi ning registreeru kuni 23. jaanuarini soodushinnaga 169 eurot (km-ga 202,80)
SIIN.