• 06.01.17, 17:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BonBon Lingerie müügi- ja turundus­direktorina alustas Tane Amisepp

2. jaanuaril 2017 alustas BonBon Lingerie müügi- ja turundusdirektorina tööd Tane Amisepp. Ettevõtte arenguga seoses loodud uus töökoht hõlmab turundus-, müügi- ja arendusülesandeid kõikidel turgudel, kus firma on esindatud.
BonBon Lingerie müügi- ja turundu­direktor Tane Amisepp
  • BonBon Lingerie müügi- ja turundu­direktor Tane Amisepp Foto: erakogu
Tane on omandanud ettevõtluse- ja ärijuhtimise eriala Estonian Busines Schoolis ning koolitanud end lisaks ka Äripäeva Akadeemias nii juhtimise kui ka turunduse vallas. 
Oma eelmises töökohas, Teres, vastutas Tane tootejuhina ekspordi ja private label toodete turunduse, müügi ja arenduse eest. Tanel on pikaajaline kogemus müügi ja turunduse vallas. Ta alustas 19 aastat tagasi Istrumentarium Optikas turundusassistendina ning peale seda on ta olnud seotud mitmete nimekate brändide nagu Philips, Panasonic ja Alexela Oil müügi ja turunduse koordineerimisega.
BonBon Lingerie on kodumaine pesubränd, mis asutati 2004. aastal. Kogu BonBon Lingerie pesukollektsioon on disainitud ja valmistatud Eestis ja Eesti disainerite poolt. BonBon Lingerie tootmine ja esindus asuvad Tallinnas, kus hetkel töötab 35 spetsialisti ning lisaks opereerib firma kahte esindusbutiiki, millest üks asub Ülemiste Keskuses ja teine Pärnu mnt-l. Firmal on ka mitmeid jaemüüjaid välisturgudel.
Ettevõte plaanib tänavu suurendada turuosa Tallinnas ja laiendada oma tegevust üle Eesti. Välisturgudel on esmaseks sihiks avada Saksamaa ja liikuda edasi Araabia Ühendemiraatidesse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele