Walmarti asepresident Mark Ibbotson tunnistas, et pakiroboti pilootprojekt Cleveroniga on olnud edukas ning neil on plaanis laiendada seda võrgustikku ka teistesse piirkondadesse.
- WalMarti Pick Up pakirobot Foto: WalMart
Ameerika jaekett WalMart on paaris kaupluses juba kaheksa kuud testinud Cleveroni pakroboteid. Cleveroni kaasasutaja ja tegevjuht Arno Küti sõnul on nende koostöö WalMartiga olnud professionaalne ja produktiivne. „Mul on hea meel, et PackRobot või nagu Ibbotson seda ise kutsub Pick Up Tower, on tema isiklik lemmik. See on tõeline tunnustus meie ettevõttele,“ ütles Kütt.
Ibbotsoni sõnul on praegu parim aeg olla klient. Kliendil on rohkem võimalusi jõuda tooteni, mida ta soovib ning neil on suurem kontroll selle üle, millal, kuidas ja kus ostelda.
WalMart pakub klientidele oma PickUp lahendustega säästa aega ja raha. WalMart teenindab rohkem kui 140 miljonit klienti iga nädal. 90% ameeriklastest elavad 10 miili kaugusel WalMarti kauplusest. .
Seotud lood
Droon on teatud kohtades kõige kiirem ja kõige odavam, on Cleveroni juht Arno Kütt kindel. Cleveronil on tarvis veel palju arendusega tegeleda, kuid ta on kindel, et droonidega kaubavedu tuleb.
Eelmisel aastal Walmarti ostlejateni jõudnud pakirobotid on osutunud nii edukaks, et need jõuavad sel aastal pea poolte USA elanikeni.
Eelmisel aastal Walmarti ja Zara omanikfirma Inditexiga käed löönud pakirobotite tootja Cleveron alustas uuest aastast koosdööd Suurbritannia jaeketiga.
Walmart ehitab koos Cleveroniga enda kauplustesse suuri iseteenindavaid kioskeid, et muuta e-kauplusest tellitud toodete väljastamise protsess lihtsamaks ja kiiremaks.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.