Fazer ostab Unilever Venturesile kuuluva smuuti kaubamärgi Froosh, millega siseneti uude tootekategooriasse.
„Tegemist on strateegilise omandamisega ning selle strateegiline mõju on suurem, kui rahaline mõju,“ ütles Fazer Grupi president ja tegevjuht
Christoph Vitzthum väljaandele Markkinointi & Mainonta. Ostuhinda ei soostu ettevõte avaldama.
Investeering smuutijookide valdkonda on jätk Fazeri kasvustrateegia elluviimisel, mille üheks eesmärgiks on rikastada tooteportfelli nii olemasolevatel kui ka uutel turgudel. Froosh saab olema osa Fazer Lifestyle Foods ärisuunast, mis keskendub piimavabadele toodetele ning taimsetele einetele ja snäkkidele.
Tegevjuhi sõnul hakkavad nad Frooshi kaubamärgi ümber ka uusi tooteid looma. „Meile meeldib Frooshi kaubamärk, välimus ja kaubamärgi lubadus, ning see sobib meie kultuuri.“
Tema sõnul on Fazer Grupi sihiks olla 2022. aastaks valitud Põhja-Euroopa riikides kolme parima taimseid tooteid kasutatava ettevõtte hulgas. Frooshi ostmine on oluline osa sellest eesmärgist, seda enam, et smuutituru eeldatav kasv aastas on Vitzthumi sõnul 10%.
Unilever Ventures on Frooshi peamine omanik alates 2008. aastast ning nüüd jääb Froosh smuutide turundamine Fazeri kätte.
Rootsi Froosh tegutseb Põhjamaades ning seal töötab üle 50 inimese, kes kõik liituvad Fazeri meeskonnaga. Fazer Lifestyle Foodsi tegevdirektoriks saab Frooshi ärisuuna tegevjuht Brendan Harris.
Fazer Lifestyle Foods asutati 2017. aasta kevadel, kellele kuuluvad sellised kaubamärgid nagu Froosh, Fazer Mylly ja Bioferme (st Yosa tooted).
Seotud lood
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.