Toidu- ja esmatarbekaupade hulgimüügifirma AS Kaupmees & KO suurendab järgmisel nädalal osalust joogi- ja toidubrände esindavas AS-is Tridens.
- Kaupmehe juhatuse esimees Mart Relve. Foto: Raul Mee
Aasta alguses 51% Tridensi aktsiatest omandanud Kaupmees kasvatab osaluse 78 protsendini, omandades senise kolme vähemusaktsionäri osaluse. Tehingu hinda osapooled ei avalda.
Kaupmehe juhatuse esimehe Mart Relve sõnul soovitakse järgmise viie aasta jooksul Tridensi positsiooni Eestis tugevdada ning jõulisemalt kasutada ära Läti ja Leedu suurt potentsiaali.
Tridensi üks asutajatest, oma osaluse müüv, kuid nõukogus jätkav Juho Ojasoo märkis, et Tridensi jaoks algab uus ja põnev ajajärk ning nüüd, kui ettevõte saab uue ja väga motiveeritud tuumikomaniku, on tema jaoks õige hetk kõrvale astuda.
Oma osaluse Tridensis müüvad lisaks Ojasoole ka Vladimir Tsõbulski ja Raja Zelikman. Tridensi töötajaskonnas tehingu tulemusena muudatusi ei toimu, juhatuses jätkavad tegevjuht Kristiina Treu ja Janno Hert.
Tridens on 1988. aastal asutatud hulgikaubandusettevõte, mille valikus on üle 150 kaubamärgi, neist tuntumad Jägermeister, Red Bull, Remy Martin, Russian Standard, Metaxa, Lapin Kulta, Tupla, Mynthon ja Imperial Tobacco. 2018 aasta algusest saab Tridensist SC Johnsoni toodete maaletooja kõigis Balti riikides.
Kaupmees & KO on 1992. aastast tegutsev toidu- ja esmatarbekaupu müüv hulgimüügifirma ning toitlustussektori varustaja. Gruppi kuulub 7 kauplusladu ning Kaupmehe toimetusmüügivõrk katab kogu Eesti. Kaupmees & KO kuulub ASile Trans Meri, mis on Soomes tegutseva Oy Transmeri Ab tütarettevõte.
Kaupmees & KO mullune käive oli 68,76 mln eurot ning Tridensil 50,85 mln eurot. Tehingu kiitis heaks ka konkurentsiamet.
Seotud lood
Toidu- ja esmatarbekaupade hulgimüüja Kaupmees & Ko 2017. aasta käive oli 72,2 miljonit eurot, mis kasvas aastaga 4,96%. Enim kasvas müügitulu kohaleveo hulgimüügist.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.