• 11.01.18, 12:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tradehouse pidas uue peakontori sarikapidu

Peterburi teele kerkib 14 000-ruutmeetrine kompleks, millest pool võtab enda alla Tradehouse’i kompleks, kuhu kuuluvad Põhjamaade üks suurimaid ilukaubamajasid, konverentsi- ja logistikakeskus. Uus keskus plaanitakse avada juulis 2018 ning arendaja Capital Mill investeerib projekti umbes 10 miljonit eurot.
Tradehouse uus keskus Peterburi tee 47, Tallinn
  • Tradehouse uus keskus Peterburi tee 47, Tallinn Foto: Capital Mill
Tradehouse investeerib kompleksi arendamisesse kuni miljon eurot, mis kulub peamiselt sisustusele. "Hetkel ei oska täpselt öelda, kui suureks inveseering kujuneb, sest alles võtame hinnapakkumisi ja koostame eelarvet," ütles Tradehouse'i omanik Avo Kivimaa. Koplis asuv keskkontor ja ladu jäid ettevõttele kitsaks ning oli tarvis leida suurem pind. Kivimaa sõnul plaanitakse sealne sisustus maha müüa. 
Peterburi tee kompleksi müügiala moodustab kokku ca kolmandiku kogupinnast ning koosnedes eraldi jaekliendile ja ärikliendile suunatud sektsioonidest. Viimase hulka kuulub suur salongisisustustarvete näidissaal.
Konverentsikeskus ja koolitusklassid asuvad kahel korrusel, hõlmates konverentsisaali kuni 150-pealisele publikule ning eraldi ruume, mis on kohandatud ilutoodete kollektsioonide esitlemiseks ja praktiliseks õppeks. Samal alal asub ka fotostuudio, mida saab ürituste korraldamisel rakendada. Hoone funktsionaalsusele annab lisandväärtust 200-ruutmeetrine katuseterass, mis on disainitud sündmuste läbiviimiseks.
2017. aastal toimus Tradehouse'i koolituskeskustes 466 erinevat koolitust, millel osales kokku 3769 inimest. Võrreldes aasta varasemaga kasvas osalejate hulk 47%. Võib eeldada, et uue koolituskeskuse valmimisega kasvab järgnevate aastate koolitustel osalejate hulk veelgi.
Uuenduslikuna võetakse pilootprojektina kasutusele spetsiaalselt ilusektori jaoks modifitseeritud RFID kaubaarvestussüsteem, mis tagab erakordse täpsuse laoarvestuses. Antud süsteem on välja töötatud ja kõrgelt tunnustatud nii USAs kui ka Euroopas, selle variatsioone katsetavad näiteks mitmed suured globaalsed rõivaketid ning jaekaubanduse mõistes on tegemist perspektiivika tulevikutrendiga. "Sellel süsteemil on piiramatud võimalused, alates inventuuri teostamisest kuni erinevate turundustegevusteni," rääkis Kivimaa. Ta lisas, et ettevõte alustab Peterburi tee kompleksis testimist ning kui kõik läheb edukalt, siis soovivad seda laineb süsteem kõikidele toodetele kõikides kauplustes. 
Kivimaa ütles, et uues kompleksis toimub ka lao automatiseerimine, et muuta tööd efektiivsemaks. "Inimese töö taga peab olema ka mõte." Ta rõhutas, et selle sammuga ei hakka nad inimesi koondama, vaid värbamisosakond töötab täiel võimsusel, kuna inimesi on juurde tarvis. 
„Me ehitame tulevikku. Mis puudutab konverentsikeskust, siis sellises mahus ilutööstuse tarbeks integreeritud lahendust Eestist ei leia ning antud lahendus peaks meelitama ilusektori kliente nii Eestist kui ka naaberriikidest“ kommenteeris Tradehouse’i arendusjuht Kristjan Lorentson.
Capital Mill ehitusjuht Silver Neemelo ja Tradehouse omanik Avo Kivimaa
  • Capital Mill ehitusjuht Silver Neemelo ja Tradehouse omanik Avo Kivimaa Foto: Tradehouse
Tradehouse omanik Avo Kivimaa ja Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp
  • Tradehouse omanik Avo Kivimaa ja Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp Foto: Tradehouse
2002. aastal asutatud Tradehouse OÜ on Põhjamaade üks suurimaid professionaalsete ilutoodete maaletooja ja edasimüüja. Tradehouse’i mullune käive oli 10 miljonit eurot, ettevõte annab tööd enam kui 70 inimesele. Eesti Parimad Ettevõtted 2017 auhinnagalal hinnati Tradehouse OÜ kiirema kasvuga ettevõtete ning konkurentsivõimelisemate jaekaubandusettevõtete tabelis 9. kohale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele