Autor: Juuli Nemvalts • 8. juuli 2024

Äridele loodud e-pood tõi jaeketile kliente juurde

Rimi Eesti Food käivitas üsna hiljuti äriklientidele eraldi e-poe keskkonna, mis on ennast igati õigustanud. Fookusgrupi intervjuudest saadi kinnitust ärikliendi ostueelistustele, mis tavatarbija ostukorvist erineb nii mõnegi olulise kaubaartikliga.

Kui 2020. aastal loodi Rimis e-pood, olid klientideks ka ettevõtted. Üsna pea selgus, et äriettevõtetele peaks arvete maksevõimalusi olema rohkem, kui näiteks pangakaart, mida kasutavad tavaostjad. Ka kaupade kättesaamisel soovitakse lisaks kullerile võimalust, et kaubale tullakse sobivasse kohta ise järele näiteks 30 minuti jooksul. 

Sisuturundussaates räägivad Rimi e-kaubanduse formaadijuht Helen Lednei ja ärikliendiprojektijuht Liidia Lednei, milliseid teenuseid pakub nende e-ostukeskkond ettevõtetele ja miks kasutada grupikontot või millal tasuks krediiti küsida.

Loomulikult tuleb jutuks ka, miks puuvilja soodushinna kasutamiseks tuleb kood eraldi sisestada, millist kommi ettevõtted endale varuvad või milline puuvili on ostunimekirja tipus. Saadet juhib Juuli Nemvalts.

Foto: Rimi e-kaubanduse formaadijuht Helen Lednei (vasakul) ja ärikliendiprojektijuht Liidia Lednei.

Äridele loodud e-pood tõi jaeketile kliente juurde
Sisuturundussaade

Äridele loodud e-pood tõi jaeketile kliente juurde

Rimi Eesti Food käivitas üsna hiljuti äriklientidele eraldi e-poe keskkonna, mis on ennast igati õigustanud. Fookusgrupi intervjuudest saadi kinnitust ärikliendi ostueelistustele, mis tavatarbija ostukorvist erineb nii mõnegi olulise kaubaartikliga.

Kui 2020. aastal loodi Rimis e-pood, olid klientideks ka ettevõtted. Üsna pea selgus, et äriettevõtetele peaks arvete maksevõimalusi olema rohkem, kui näiteks pangakaart, mida kasutavad tavaostjad. Ka kaupade kättesaamisel soovitakse lisaks kullerile võimalust, et kaubale tullakse sobivasse kohta ise järele näiteks 30 minuti jooksul. 

Sisuturundussaates räägivad Rimi e-kaubanduse formaadijuht Helen Lednei ja ärikliendiprojektijuht Liidia Lednei, milliseid teenuseid pakub nende e-ostukeskkond ettevõtetele ja miks kasutada grupikontot või millal tasuks krediiti küsida.

Loomulikult tuleb jutuks ka, miks puuvilja soodushinna kasutamiseks tuleb kood eraldi sisestada, millist kommi ettevõtted endale varuvad või milline puuvili on ostunimekirja tipus. Saadet juhib Juuli Nemvalts.

Foto: Rimi e-kaubanduse formaadijuht Helen Lednei (vasakul) ja ärikliendiprojektijuht Liidia Lednei.

08.07.2024
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700