Raskes konkurentsis januste klientide
pärast on Coca-Cola sunnitud oma Ameerika tööd ümber organiseerima ja turule
tooma uusi jooke.
Coca-Colale pakub tugevat konkurentsi Pepsi, samas sunnivad firmat oma strateegiat muutma ka tervislikumate jookide tootjad, näiteks mahlatootjad, kirjutas Rootsi päevaleht Dagens Nyheter.
Ameerika üksus jagatakse edaspidi kolmeks: mulliga jookide osakond, mullita jookide osakond ja uute toodete arendamise osakond.
"Uue struktuuriga organisatsiooniga saame võita turuosa," ütles Coca-Cola Põhja-Ameerika üksuse juht Sandy Douglas.
Coca-Colal on umbes 400 registreeritud kaubamärki. Ettevõttes töötab üle maailma 71 000 inimest. Eelmises aastal müüdi tooteid ligi 290 miljardi krooni väärtuses.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.