ACNielsen jaekaubandusuuringu andmetel
ulatus Kalev Chocolate Factory käibe turuosa perioodil juuni-juuli 2008 36,5
protsendini ja mahuline turuosa 41 protsendini Eesti suhkru- ja
šokolaadikondiitri jaeturust.
Sellega on Kalev jätkuvalt Eesti maiustuste jaeturul liidripositsioonil, teatas ettevõte. KCF juhatuse esimehe Kati Kusmini sõnul võib hea tulemusega rahule jääda. „Kindlasti on tugeva positsiooni hoidmisel oluline panus ka aktiivsel ja edukal tootearendustegevusel: möödunud aasta jooksul lansseerisime kokku 36 uut suhkru- ja šokolaadikondiitritoodet,” rääkis Kati Kusmin.
Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas Kalev Chocolate Factory turuosa kõige rohkem šokolaadikommide kategoorias, kus ettevõtte käibe turuosa tõusis 53 protsendini ja mahuline turuosa 65 protsendini. Turuosa suurenes samuti kommikarpide kategoorias: käibe osa tõusis 32 ja mahuline 35 protsenti. Tugevat positsiooni hoitakse ka šokolaaditahvlite kategoorias, kus käibe turuosa on 54 protsenti ja mahuline 55 protsenti.
Eesti suhkru- ja šokolaadikondiitritoodete jaeturu käive on ACNielseni jaekaubandusuuringu andmetel aastaga suurenenud 17 ning maht 9 protsenti. Viie suurema magusatootja turuosad kokku moodustasid nii käibe kui ka mahulisest jaeturust 64 protsenti.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.