• 10.11.14, 10:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Põldma loob uut kauplusteketti 

Paar nädalat tagasi oma isiklikku rõivabrändi Denim Dream esitlenud Põldma Kaubanduse AS on turule toonud uue kauplusteketi Premiere By Poldma. 
Möödunud nädala lõpus avati Kristiine keskuses esimene Premiere by Poldma esinduskauplus Tallinnas.
“Premiere By Poldma on mõeldud inimestele, kes hindavad klassikalist, ajatut ent trendikat moodi,” ütles Põldma Kaubanduse AS turundusjuht Kaidi Laev. 
Põhjus, miks juba tuntud Denim Dream kaupluste kõrvale uus kauplustekett luuakse, on tema sõnul soov luua kliendile võimalikult kodune ja mugav õhkkond.
“Neid poode pole palju, kus saab puhkenurgas jalgu puhata, telerist ajatuid filmiklassikuid vaadata ning grammofonist meeloluloovat muusikat nautida,” toob Laev välja uue kaupluseketi eelised. Tema sõnul rääkis kaupluse disaini osas väga aktiivselt kaasa ka Põldma Kaubanduse ettevõtte omanik Heinar Põldma ise.
Uues esinduskaupluses on müügil ajatu klassika kaubamärkidelt nagu Tommy Hilfiger, Marc o’Polo, Brooks Brothers, Pierre Cardin jt.
Esimene Premiere By Poldma esinduspood avati tänavu augustis Pärnu Kaubamajakas.

Seotud lood

Uudised
  • 21.10.14, 20:54
Põldma esitles oma rõivabrändi
Põldma Kaubandus tähistas piduliku juubeligalaga oma 20. tegutsemisaastat, kus esitleti ka esmakordselt moebrändi Denim Dreami disaineri Svetlana Puzorjova loodud kollektsioone.
Uudised
  • 10.10.13, 10:23
Põldma Kaubanduse unistuseks on luua enda rõivabränd
Põldma Kaubanduse omaniku ja tegevjuhi Heinar Põldma sõnul unistavad nad luua ka enda kodumaise rõivabrändi, mida disainitakse ja toodetakse Eestis.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele