Eesti e-kaubanduse auhinnad
28. jaanuaril kuulutatakse E-kaubanduse konverentsil
„Kuidas parandada kliendikogemust e-kaubanduses?“ välja kõige kasutajasõbralikum veebikauplus. Lisaks antakse väike tunnustus ka iga kategooria parimale.
Finalistid valiti žürii hääletus tulemuste alusel Eesti E-kaubanduse Liidu liikmete hulgast.
Žüriisse kuuluvad Lavii Marketing turundusstrateeg Timo Porval, E-kaubanduse ekspert Henrik Aavik, Vaimo Eesti tootejuht Märt Aab, Eesti E-kaubanduse Liidu juhatuse esimees Signe Kõiv, TNS Emori uuringuekspert Kersten Jõgi.
Zürii hindab veebikauplusi järgmiste kriteeriumite alusel:
- E-poe kasutajamugavus erinevatel seadmetel (mobiil, tavaarvuti, tahvelarvuti) - Üldine disain- Üldine kasutusmugavus/loogika- Kättetoimetamise ja tagastamise info leidmise lihtsus ja selgus- Klienditeenindus telefoni/chati/emaili teel, vastamise kiirus- Toodete presenteerimise kvaliteet (fotod, eri vaated, jne)- Ostuprotsessi kiirus/mugavus (kui palju väljasid on vaja täita, jne)- Veebipoe kasutamise kiirus
Žürii analüüsib ja arvustab konverentsipubliku ees erinevaid e-poode ja annab iga kategooria parimale välja auhinna, samuti Grand Prix Eesti parimale e-poele.
Vaata
E-kaubanduse konverentsi programmi ning registreeru konverentsile!