Baltimaade suurim e-kaubanduse ettevõte Pigu Grupp, kuhu kuulub ka Kaup24, hakkas pakkuma uut teenust - kaupade kiiret kättesaamist. Spetsiaalse märkega tähistatud veebist tellitud kauba saavad kliendid kätte tund pärast tellimuse kinnitamist.
„Oma tegevuse tõhustamiseks ja klientidele parema ostukogemuse pakkumiseks jätkame sel aastal eelmisel aastal alustatud projektidega. Tänu kaupluste sortimendi laienemisele saame nüüd pakkuda veelgi laiemat toodete valikut ja selle kiiret kättesaamist. Nüüdsest saavad kliendid kaupa mugavalt veebist valida ja tellida, maksta selle eest neile kõige sobivamal viisil ja see veelgi kiiremini kätte saada - 60 minutit pärast tellimuse kinnitamist,“ lausus Kaup24 turundusjuht Ernestas Kačerauskas.
Ta lisas, et uus teenus kehtib e-poes olevatele kaupadele, mis on tähistatud spetsiaalse füüsilise poe sümboliga. Kiirpostiteenus on saadaval ainult juhul, kui kaupluse laos on antud toodet rohkem kui üks ning tellimus on valmis kättesaamiseks tund pärast selle kinnitamist väljastuspunkti lahtiolekuaegadel.
„Tänu turupõhisele kauplemisele ehk enda e-poe avamisele teistele müüjatele laienes meie e-poodide sortiment kiiresti mitte ainult uute toodete, vaid ka uute kategooriate näol. Näiteks Lätis hakkasime müüma raamatuid. Usume, et uus teenus leiab mitte ainult olemasolevate ostjate, vaid ka uute tulijate heakskiidu. Meie klienditeeninduse tulemused on juba mõnda aega tõusnud, nii et jätkame investeerimist ja uute lahenduste otsimist klientide ootuste täitmiseks,“ kinnitas Kačerauskas.
Kačerauskas tõi välja, et eelmisel aastal investeeris ettevõte ligi miljon eurot logistika tänapäevastamiseks, sealhulgas automaatse sorteerimisliiniga konveieri kaasamisse logistikakeskuses.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.