E-poe pidajal ei ole vähe muresid – logistika, klienditeenindus, e-poe funktsionaalsus ja disain, tootefotod, kliendi teekond – kui neist vaid mõnda nimetada. Tihti paistab, et selleks ajaks, kui mängu tuleb köitev tootetutvustus, on jaks justkui otsa saanud. Millega muidu seletada selliseid tootetekste nagu „Padi, roheline“ või „See parfüüm keskendub rikkalikele looduslikele koostisosadele“?
Ometi mängib just tootetutvustus väga olulist rolli selles, et kliendi e-poe külastus reaalseks müügiks keerata. Hea tootetekst kõnetab lugejat, toob välja olulised detailid toote kohta ja paneb inimese tegutsema. Kui poes on kirjas padi, roheline, siis kliendil tekib kindlasti küsimusi toote suuruse, materjali, kinnituse jms kohta, mida samuti võiks toote tutvustusse kirjutada.
Toote tekst peab ostjale emotsionaalselt korda minema, vastama toodet puudutavatele küsimustele ning hajutama viimasedki kahtlused, mis seisavad takistusena ostu vormistava nupuvajutuse ees.
Siin on 7 märksõna, mis aitavad koostada head tooteteksti:
1. Toimiv tootetutvustus on unikaalne ja keskendub kliendi kasule.
2. Head tootetutvustust on lihtne lugeda.
3. Tootetutvustust tuleb kirjutada tooniga, mis arvestab toote peamist sihtrühma.
4. Et kliendid sind leiaksid, ära unusta SEO-d ehk otsingumootoritele optimeerimist.
5. Tootetutvustus olgu huvitav, köitev ja meelelahutuslik.
6. Õigekiri on märk usaldusväärsusest.
7. Hea tootetutvustus on piisavalt detailne.
Tule
Marianne Liivi koolitusele Tootetekstide kirjutamine, kus ta jagab häid soovitusi, kuidas muuta oma toodete tekstid selliseks, mis aitavad teil müüki suurendada ning tugevdada kaubamärki.
Koolitus toimub 05.02
Loe lisainfot ja registreeru
SIINSeotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.