2022. aasta teeninduskogemuse uuringus kaardistas Kantar Emor taas valitud valdkondades ka veebikeskkondade soovitusindekseid. Sarnaselt eelmise aastaga võidutsevad pingerea tipus internetipangad – esikoha võtab endale LHV internetipank, kuid esikolmikusse mahtusid ka Swedbanki ja Coop Panga internetipangad.
- Panganduses on taas näha olukorda, kus internetipangad on sageli kõrgemalt hinnatud kui pank üldiselt. Foto: Liis Treimann
Sarnast veebikeskkondade teeninduskogemust kaardistati sellel aastal teist korda viies valdkonnas: internetipangad, apteekide e-poed, pakiveoteenuste veebikanalid ja iseteeninduskeskkonnad, telekommunikatsiooni iseteeninduskeskkonnad ja e-poed ning toiduainete- ja esmatarbekaupluste e-poed.
Seotud lood
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.