• 17.05.22, 09:04

Tarbija õigused uuenevad ja muutuvad tugevamaks

2022. aasta tõi mitu olulist muudatust tarbija õigustesse ning kauplejate kohustustesse. Lisaks aasta alguses kehtima hakanud muudatustele jõustub 28. mail tarbijaga sõlmitud müügilepingute suhtes veel rida uusi võlaõigusseaduse sätteid, mis suurendavad tarbijate õigusi. Olulisematest muudatustest teeb ülevaate TTJA tarbijate ja ettevõtjate nõustamise osakonna juhataja Kristina Tammaru.
Tarbija õigused uuenevad ja muutuvad tugevamaks
  • Foto: Andras Kralla
Nõuded veebiplatvormidele karmistuvad

Seotud lood

Uudised
  • 06.05.22, 10:00
Pane rahakott valmis: nii suured summad tuleb välja käia uue kaubandusdirektiivi rikkumisel
“28. mail jõustuv seadusemuudatus toob kaasa tunduvalt suuremad trahvid, kuna ilmselgelt ei ole olnud senised piisavalt mõjusad selleks, et tagada kauplejate õiguskuulekas käitumine ning muudatustega üritatakse tagada parem tarbijakaitsenormide täitmine,” sõnas Advokaadibüroo Magnusson jurist Brit Pilar Orn.
Uudised
  • 22.04.22, 10:00
Puust ja punaseks: 11 enim küsimust tekitavat punkti seoses jõustuva kaubandusdirektiiviga
Juba mais jõustuv tarbijakaitseseaduse muudatus tekitab kaupmeestes segadust. Mitmetele neist tekitab muret, kuidas teha oma kampaaniaid siis. Toome välja koos selgitustega mõned näited peamistest murekohtadest.
Uudised
  • 02.02.22, 16:52
Kevadel jõustuv kaubandusseadus toob uued reeglid: kuidas teha allahindlusi ja sooduskampaaniaid?
Kaubanduses planeeritakse selle aasta kevadel läbi viia uut kaubandusseaduse eelnõud, mille eesmärk on kaitsta tarbijat ebaausate kaubandusvõtete eest. Kaupmeestele hakkavad siis kehtima kindlad reeglid nii allahindluste kui sooduskampaaniate tegemisel. Advokaadibüroo Magnusson vandeadvokaat Mait Valberg räägib, mida uued muudatused endast täpsemalt kujutavad ja mida edaspidi jälgida tuleks.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele