• 12.07.22, 10:07

TTJA juhib tähelepanu uutele hinna alandamise reeglitele

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet juhib tähelepanu, et alates 28. maist 2022 kehtivad hinna alandamisele uued reeglid kaupade müügiks pakkumisel.
TTJA juhib tähelepanu uutele hinna alandamise reeglitele.
  • TTJA juhib tähelepanu uutele hinna alandamise reeglitele. Foto: Raul Mee
Hinnateave on üheks olulisemaks kriteeriumiks, mille järgi tarbija kaupu valib, seega on oluline, et hinnad oleks avaldatud tarbija suhtes ausalt. Selleks, et tarbijal oleks võimalik saada tõest teavet sooduskampaania puhul hinnaeelise saamise kohta, tuleb nüüdsest sooduspakkumise puhul ära näidata viimase 30 päeva madalaim hind. Kontrollimaks, et nõuetest peetakse kinni, monitoorib TTJA erinevate kauplejate hinnateavet.

Seotud lood

Uudised
  • 22.04.22, 10:00
Puust ja punaseks: 11 enim küsimust tekitavat punkti seoses jõustuva kaubandusdirektiiviga
Juba mais jõustuv tarbijakaitseseaduse muudatus tekitab kaupmeestes segadust. Mitmetele neist tekitab muret, kuidas teha oma kampaaniaid siis. Toome välja koos selgitustega mõned näited peamistest murekohtadest.
Uudised
  • 24.05.22, 11:48
Millised reeglid kehtivad uue kaubandusdirektiivi jõustumisel kliendipakkumistele?
Toome välja tähtsamad punktid, mida juba üsna pea jõustuva kaubandusdirektiivi raames kliendipakkumiste tegemise puhul jälgida tuleks.
Uudised
  • 02.02.22, 16:52
Kevadel jõustuv kaubandusseadus toob uued reeglid: kuidas teha allahindlusi ja sooduskampaaniaid?
Kaubanduses planeeritakse selle aasta kevadel läbi viia uut kaubandusseaduse eelnõud, mille eesmärk on kaitsta tarbijat ebaausate kaubandusvõtete eest. Kaupmeestele hakkavad siis kehtima kindlad reeglid nii allahindluste kui sooduskampaaniate tegemisel. Advokaadibüroo Magnusson vandeadvokaat Mait Valberg räägib, mida uued muudatused endast täpsemalt kujutavad ja mida edaspidi jälgida tuleks.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele