Inflatsioon ja praegune olukord majanduses annab hästi tunda ka tarbijate rahakotid. Kantari hiljuti tehtud globaalne uuring heidab pilgu sellele, kuidas elukalliduse tõus tarbijate keskkonnateadlikule käitumisele ning brändilojaalsusele mõju on avaldanud.
- Kantari uuringust selgub, et ostlemisharjumused on elukalliduse tõusu tagajärjel muutunud Foto: Andras Kralla
Paljude vastajate ostlemis- ja elustiiliharjumused on elukalliduse tõusu tagajärjel muutunud. Kantari uuringust ilmnes, et näiteks 54% vastajaist teeb rohkem kodus süüa, 41% ostab rohkem taaskasutatavaid tooteid ning 39% tõi välja, et võtab rohkem kasutusse loodustooteid.
Seotud lood
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.