• 06.09.22, 12:13

61% klientidest lubab minema jalutada esimese halva teeninduskogemuse peale

61% klientidest lubab minema jalutada esimese halva teeninduskogemuse peale, 76% klientidest on valmis korduva halva teeninduskogemuse pärast vahetama teenusepakkujat ning rohkem kui 2/3 neist ootab, et iga kliendikogemus oleks personaalne, selgub CRM-platvormi pakkuja Zendeski värskest uuringust.
Datafox kommunikatsioonilahenduste müügijuht Piret Essenson
  • Datafox kommunikatsioonilahenduste müügijuht Piret Essenson
Seetõttu on klienditeenindus muutunud paljude ettevõtete jaoks tähtsaimaks osaks brändist, mis peegeldub ka eelarvete koostamisel, kirjutab IT-firma Datafox kommunikatsioonilahenduste müügijuht Piret Essenson.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele