Sellest nädalast asus Maxima turunduse ja avalike suhete osakonna juhina tööle Maris Kivi, kel on enam kui 25 aastat valdkonna kogemust. Esimest korda elus jaekaubanduses tööle asuva Kivi sõnul näeb ta Maximas mitmeid põnevaid väljakutseid.
- Maxima turunduse ja avalike suhete osakonna juhina tööle Maris Kivi Foto: MAXIMA EESTI OU
„Olen väga rõõmus ning uhke, et sain võimaluse Maxima meeskonnaga liituda,“ ütleb esmaspäevast, 26. septembrist Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juhi kohale asunud Maris Kivi, kel on turunduse, müügi ja kommunikatsiooni vallas enam kui 25-aastane töökogemus. Viimased seitse aastat e-kaubanduses töötanud Kivi sõnul meeldivad talle organisatsioonid, mis pole lõpuni valmis ja kus on arengukohti.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.