8. mail toimub E-kaubanduse UX konverents ja konkurss, mille peateemaks on see, kuidas kasutajakogemuse parandamine aitab e-poe müüki kasvatada.
Konverentsile on oodatud kõik e-poodide juhid, omanikud, turundusjuhid ning ka e-poode teenindavate ettevõtete esindajad ja UX spetsialistid.
Miks tasub osaleda E-kaubanduse UX konverentsil:
Konverentsil kuuled Eesti juhtivate teenusedisaini ekspertide soovitusi selle kohta, kuidas parandada oma e-poe klienditeekonda. Samuti jagatakse nõuandeid, kuidas AI abil e-poe klienditeenindust parandada.
Konverentsil on hea võimalus õppida edukate Baltikumi e-poodide kogemustest ning mõelda, kuidas võid enda e-poodi parendada või muuta.
Igal aastal kuulutame konverentsil välja ka Eesti kõige kasutajasõbralikumad e-poed. Hea võimalus kuulda, mida ja kuidas nad tegutsevad.
Osalejad saavad kuulata ekspertide kriitikat ja soovitusi Eesti e-poodide fotode, tekstide, klienditoe ja kasutajamugavuse kohta. Hea võimalus panna mõtteid ja nõuandeid kõrvataha, mis mujal töötavad.
Tutvu E-kaubanduse UX konverentsi programmiga
SIIT ning registreeru soodushinnaga!
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.