• 26.09.24, 10:44

Piirkondlike tarbijaühistute toetustegevus tõi rahvusvahelise tunnustuse

Riias kuulutati Brand Capital uuringu tulemusena välja Balti riikide populaarseimad kaubamärgid ning kõige inimlikuma brändi tiitli kaksikvõidu Eestis võitsid Coopi kauplusekett ning Coop Pank.
Coop on Eesti suurim ja vanim toidu- ning esmatarbekaupade kett, mis koosneb 18 kohalikust tarbijaühistust.
  • Coop on Eesti suurim ja vanim toidu- ning esmatarbekaupade kett, mis koosneb 18 kohalikust tarbijaühistust. Foto: Coop Eesti
Brand Capitali uuringu juhi Lelde Dālmane sõnul näitab kõige inimlikuma brändi tunnustus seda, kuivõrd kliendid näevad, et ettevõtte annab ühiskonnale tagasi. „Küsisime enam kui 3000 inimeselt ligikaudu 600 erineva kaubamärgi kohta ning kõige inimlikuma brändi väljaselgitamiseks palusime inimestel vastata, kas ettevõte on sotsiaalselt vastutustundlik ja hoolib ühiskonnast,“ tõi Dālmane näite.

Seotud lood

Uudised
  • 24.09.24, 13:51
Tutvu kõige atraktiivsemate tööandjatega kaubanduses!
Saa teada, millised kaubandusega tegelevad ettevõtted on Eesti tudengite jaoks kõige atraktiivsemad.
Uudised
  • 27.08.24, 11:00
Mobiiliäpp tõi Coopile kümneid tuhandeid uusi kliente
Coopi poolt juunis turule toodud mobiilirakendus jõudis kahe kuuga üle 100 000 eestlase taskusse ning seda on kasutatud rohkem kui poole miljoni tehingu tegemisel nii kliendikaardi registreerimiseks, kaupluses kaupade registreerimiseks kui ka ostude eest automaatselt maksmiseks.
Uudised
  • 25.06.24, 09:54
Eesti parima teenindustasemega toidukaupluste kett hoiab oma kohta juba kolm aastat järjest
Uuringufirma Dive poolt läbi viidud valdkonnauuring selgitas välja parimat teenindust pakkuvad toidukaupluste ketid.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele