• 18.04.17, 15:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgusid E-tegu 2016 finalistid

E-tegu 2016 žürii ja rahvahääletuse tulemuste kokku liitmisel selgus tänasel žüriikoosolekul konkursi kuus finalisti.
Selgusid E-tegu 2016 finalistid
Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatavale E-tegu 2016 konkursil kandideeris 15 tubli tegijat, kes möödunud aastal andsid märgatava panuse e-kaubanduse valdkonna arengusse. Rahvahääletuse tulemusena laekus 998 häält.
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuhi Signe Kõivu sõnul on Eesti tuntud silmapaisva e-riigina ning rõõm on näha, et erasektor ei jää leidlikkuselt ning kasutajamugavuselt sugugi alla. „Konkursile laekus nutikaid lahendusi nii mikroettevõtetelt kui tuntud kaubamärkidelt. Rahvahääletuse ja professionaalse žürii tulemuste võrdne osakaal lennutas finaali viie tubli tegija asemel seekord 6 kandidaati. Täname liidu poolt kõiki kandideerijaid ja aktiivseid hääletajaid. Finalistidele hoiame pöialt ja soovime edu – võidab parim!“
E-tegu 2015 finaali pääsesid:
1. Kaubamaja ei soovinud e-kaubanduse kiirrongist maha jääda ja avas 2016. a märtsis oma e-poe. Kaubamaja on kampaania e-poodidega turul olnud alates 2013. a, aeg oli saadud kogemus päris e-poeks vormida. Kaubamaja viis tipptasemel teeninduse, maailmabrändidest koosneva tooteportfelli ja uued trendid e-kasutajateni. Lisaks uuendati põhjalikult logistilisi protsesse, mis lubavad kliendi tellimuse komplekteerida kahest erinevast kesklaost, Tallinna müügimaja ladudest ja müügisaalidest. Kaubamaja e-poe esimese aasta (10 kuud) tulemused:
saavutati 20 000+ tellimuse ja 56 000+ müüdud toote tasee-poe külastuste arv 2,1 miljonitkeskmine müügikasv võrreldes kampaania e-poodidega 5 korda.
Kaubamaja e-kaubanduse moto on, et e-pood ei saa iialgi valmis! See on pidev areng, innovaatiliste lahenduste otsimine, online+offline kanalite sidumine ehk omnikanali strateegia juurutamine.
2. Loom24 on Eesti esimene terviklik loomaportaal. 2016. aastal avatud loomaportaali välja töötamise ajendiks oli luua kõikidele loomadele ja nende sõpradele suunatud mugav keskkond, kuhu kuulutuse sisestamine võtab hinnanguliselt aega 30 sekundit. Kuulutust lisades on kasutajal võimalus haakida juurde loomaga seotud spetsifikatsioonid ning teostatud protseduurid. Lisaks eraisikute kuulutustele on Loom24 koostööpartneriteks Varjupaikade MTÜ, Eesti Loomakaitse Selts ja kennelid, kelle loomad otsivad päris oma kodu. Esimese tegevusaasta lõpuks oleme uhked, et võõrustame igapäevaselt portaalis orienteeruvalt 1000 unikaalset külastajat. Tegutsemise jooksul on portaali külastanud ligi 200 000 unikaalset külastajat, kes on vaadanud Loom24 portaalis üle 2 miljoni lehe. Aastaga on portaali lisatud üle 4000 kuulutuse, kelle hulgast pooled loomad on leidnud armastava kodu.
3. e-Selver on suurima valikuga kvaliteetne, mugav, kasutajasõbralik ja turvaline interneti-toidupood just seal, kus klient seda soovib ja millal soovib. Tellimuse saab kulleriga Tallinn-Harju piirkonnas otse koju või kontorisse tellida. Eelkomplekteeritud kaubale võib ka Järve, Pirita, Tondi, Arsenali või Maardu Selverisse ise järele minna. e-Selver on arendatud nii era- kui äriklientidele ja kasutatav kahes keeles (EST, RUS). Lisaks aja kokkuhoiule on e-Selveri kullerteenus suureks abiks piiratud liikumisvõimega (eakad, väikeste lastega kodused vanemad, haiged jt) klientidele ja mahukamate igapäeva- ja toidukaupade ostude tegijatele. Tänu e-Selverile on paljud kliendid saanud esimese e-poe kogemuse, samuti on see tõstnud tarbijate teadlikkust ja usaldust e-kaubanduse vastu üldisemalt.
4. Barking on uus äpp, mida kasutades on autojuhtidel võimalus parkida ligi tuhandele uuele eksklusiivsele parkimiskohale Tallinna südames. Näiteks asutuste- ja ettevõtete ning korteriühistute parklad. Parkimine Barking mobiilirakendusega on alati soodsam, kui tänaval. Odavaim - Barking teenus on odavam konkurentidest. Parkimine Tallinnas alates 0.19€ / 30min. Broneeri - Olemaks kindel, et kohalejõudes on Sinul parkimiskoht olemas. Turvaline - Parkimine peamiselt tõkkepuuga aladel või garaažides. Üle 4000 koha - Hotellid, teatrid, koolid, avatud alad, suletud alad, parkimismajad.
5. Boost Yourself - alustasime 2015. a juulis ja esimesel täisaastal oli e-poe käive 120 000€. Meie tooted on erinevad supertoitude segud, milles on kasutatud nii kodumaiseid, kui üle maailma tuntud tervisetoite.
Esimese kuu käive oli 310,70€ ja 2015. a käibeks tuli 8500€2016. a käive oli 120 000€- käive kasvas 1400%2015. a oli tootevalikus 3 toodet, 2016 lisandus veel 3 toodet - kokku 6 toodet1/3 toorainest on kodumaineE-pood on meie enda ja oma vahenditega ehitatud.
Ainsad turunduskanalid on Facebook ja Instagram. Facebookis kasutasime selliseid lahendusi nagu: automatiseeritud turundus, igikestev kampaania, järelturundamine, müügitunnel. Instagramis tegime koostööd üle maailma ca 40 inimesega. Ekspordi osakaal oli perioodil ca 5% ja seda otse lõpptarbijale üle maailma. Müüsime oma Saaremaa e-poest Kanadasse, Singapuri, Austraaliasse, Saksamaale ning paljudesse teistesse maailma riikidesse. 
6. DPD Eesti AS – Kliendiportaal minupakk.ee - kullerteenus mugavamaks! Kellele ei meeldiks, kui pakk tuuakse koju või kontorisse kätte ning sellele ei pea ise kuskile järele minema? Aga kellele meeldib kullerit oodata teadmata, millal ta tuleb ja kas tuleku aeg ja koht on ikka sobiv? Lahendus:
Paki saabumise hommikul teavitus kliendile tunniajase toimetusaja aknaga+otselink kliendiportaali minupakk.eeReaalajas kulleri teekonna jälgiminePaki saabumise hetkeni saab muuta toimetuse aega, asukohta, suunata Pickup automaati/pakipoodi või keelduda pakist
Tulemused:
10% pakisaajatest teeb muudatuse.90% muudatustest tehakse kliendi poolt ise!Rohkem pakke 1. toimetuskatsel kätte toimetatud
Keskkonda arendatakse ja täiendatakse järjepidevalt ning ka sel aastal on oodata olulisi uuendusi.
Žüriisse kuulusid:
Markus Toompere, Apotheka Netiapteek  (“E-tegu 2015” võitja) Kaubandus.ee Eesti E-kaubanduse Liit  Itella Estonia OÜ  AS Medical Pharmacy Group Tarbijakaitseamet Andmekaitse Inspektsioon Majandus- ja Komminukatsiooniministeerium
Maarit Eerme,
Signe Kõiv,
Meelike Paalberg,
Swen Uusjärv,
Kristel Huvila,
Urmo Parm,
Christman Roos,
Konkursile laekus põnevaid töid erinevatest e-kaubanduse valdkondadest – nomineeritud on e-poodide hoogsad käibekasvud, uuenduslikud keskkonnad, logistika- ja tarkvara lahendused
“E-tegu 2016” auhinna saaja vastab ühele või mitmele allolevatest tingimustele: 
rakendanud innovaatilisi ideid e-kaubandusespanustanud märkimisväärselt e-kaubanduse arendamisseteinud tulemuslikku tööd e-kaubanduse väärtustamiseks ühiskonnassaavutanud tähelepanuväärse müügikäibe kasvuviinud Eesti e-kaubanduse maailmakaardile
Konkurss toimub juba kolmandat aastat järjest.
“E-tegu 2014” auhinna võitis Baltika AS e-pood Andmorefashion.com 
“E-tegu 2015” auhinna võitis Apotheka Netiapteek.
Rahvahääletuse (50%) ja žürii otsuse (50%) tulemusel selgitati välja 6 finalisti, kelle hulgast valitakse parim 27. aprillil E-kaubanduse aastakonverentsi pidulikul galaõhtusöögil.

Seotud lood

Uudised
  • 28.04.17, 10:37
E-tegu 2016 võitis….
E-kaubanduse aastakonverentsi Gala õhtusöögil kuulutati välja E-tegu 2016 võitja, kes sai 40,9% osalejate häältest.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele