• 21.01.15, 13:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maxima: tegime hiljuti Soomega sarnase hinnaalanduse

Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktori Ty Lehtmäe sõnul alandasid nemad möödunud aasta suvel ligi 500 ostetuima toote hindu kuni 30 protsenti.
„Esimese asjana on oluline märkida, et Maxima on sarnase hinnalangetuse juba üsna värskelt teinud, kui eelmisel suvel alandasime nii toiduainete kui ka kodukaupade hindu enam kui 500 ostetuima toote puhul,“ ütles Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe. Ta lisas, et keskmiselt oli ostetuimate igapäevatoodete puhul hindade langus 15 protsenti, kuid mõne toote puhul alandasid nad hindu kuni 30 protsenti.
Lehtmäe sõnul jälgivad nad pidevalt seda, et võimaluse avanedes langetada hindu veel suurema nimekirja ulatuses.
„Kui rääkida Soomest, siis võrreldes Soome jaekaubandussektoriga on Eestis vastav turg toiminud juba aastaid väga tugeva hinnasurve tingimustes, mis tähendab ka märgatavalt madalamaid marginale,“ selgitas Lehtmäe Soomes toimuvat.
Lehtmäe hinnangul on täna keeruline prognoosida seda, kuidas Soomes toimuv võib mõjutada Eesti jaekaubandussektorit. Kuid ta usub, et suuremates kogustes toidukaupade ostmine Eestis on jätkuvalt tarbijate jaoks soodsam.

Seotud lood

Uudised
  • 21.01.15, 13:40
Prisma: võrdleme igapäevaselt sadade toodete hindu
Prisma Peremarket soovib olla soodsaima ostukorviga jaekett ja tegevjuhi Janne Lihavaineni sõnul võrdlevad nad igapäevaselt sadade toodete hindu ning vajadusel teevad ka muudatusi.
Uudised
  • 21.01.15, 13:45
Rimi: soovime kindlustada Säästumarketi hinnaliidri positsiooni
Rimi Eesti Food teatas, et alandasid ligi 1100 Säästumarketi toote hindu kuni 34%, millega soovivad nad kindlustada keti hinnaliidri positsiooni turul.
Uudised
  • 21.01.15, 13:35
Selver: hinnalangus saab tulla ennekõike tarnijate hinnapakkumistest
Selveri juhataja Kristi Lombi sõnul sõltuvad kõikvõimalikud hinnalangetused ennekõike tarnijate ja tootjate hinnapakkumistest.
Uudised
  • 20.01.15, 17:00
Soomes võtab tuure toidukaupade hinnasõda
Soome majanduse kehv seis ja Saksa odavmüügiketi Lidl jõudne kasv põhjanaabrite turul sunnivad sealseid kaubanduskette hinnasõtta, kirjutab Soome päevaleht Helsingin Sanomat.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele