Teisipäeval, 15. septembril on paljudes R-Kioskites teenindajateks peakontori töötajad. Ettevõtmise eesmärk on peakontori ja klienditeenindajate teineteise parem tundma õppimine ja kioskitööst parema ülevaate saamine.
- R-Kioskis võtab ette samme, et parandada klienditeenindajate ja peakontori koostööd Foto: R-Kiosk
R-Kioski personalijuht Piret Aess ütles, et homse kioskipäeva jooksul teevad ligikaudu 30 peakontori töötajat igapäevast kioskimüüjate tööd.
Nad valmistavad hot dog´e, paninisid, panevad kaupa välja, pesevad põrandaid ja täidavad muid müüjate igapäevaülesandeid. „Kõigil on kohustus olla seejuures rõõmsameelne, teotahteline ja naerusuine.
Kioskitesse minekuga mõistame edaspidi kindlasti paremini oma müüjatest kolleegide rõõme ja muresid ning see aitab töös õigemaid ja paremaid otsuseid vastu võtta,” selgitas Aess.
R-Kiosk on viimastel aastatel muutnud oma kioskite kontseptsiooni ja sellega ka üldilmet. „Võime julgelt öelda, et vanadest nn putkadest on saanud hubased ja ilusad väikepoed, mis pakuvad väga head kohvi ja kvaliteetset kehakinnitust,” sõnas Aess. „Järgmise sammuna keskendumegi me oma müüjatele, kes nendes kioskites suurepäraseid tooteid igapäevaselt müüvad ja klientidega suhtlevad. Kioske külastades oleme kuulnud nurinat, et juhtkond ja kioski tegelikkus on teineteisest kaugenenud ning üks ei tea, mis teine teeb. Niisugune olukord ei ole hea kummalegi osapoolele ega ka meie klientidele ning seda me soovimegi homse algatusega lahendama asuda.”
Enam kui 100 müügikohaga on R-Kiosk üks suurimaid jaekette Eestis, pakkudes kiiret kosutust klientidele üle kogu riigi. R-Kiosk on Eesti turul tegutsenud juba üle 20 aasta ning arendame oma ettevõtet just siinse turu ja inimeste järgi.
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.