Rimi Eesti juht Anders Torell teatas, et järgmise aasta lõpuks muudetakse kõik Säästumarketid miniRimi kauplusteks.
- Säästumarketid muutuvad Rimideks Foto: Andres Haabu
Torelli sõnul sulgevad nad kaheksa kauplust ning ülejäänud 35 Säästumarketit muudetakse miniRimi kauplusteks, kus klientidele pakutakse suuremat värsket tootevalikut, head teenindust ning häid hindu. „Meil on plaan iga kuu uuendada neli kauplust,“ ütles Torell.
Tema sõnul jätkavad nad uutes MiniRimi kauplustes Säästumarketite hinnatasemega ning valikusse jäetakse ka mõned populaarsemad tooted. Lisaks hakkab klientidele kehtima seal ka Rimi kliendikaardi sooduspakkumised ja hinnad, mis Säästumarketis varem ei kehtinud.
Käesoleval aastal avati Narvas uue kontseptsiooniga Rimi, kus on suuremalt välja kuvatud soodsad hinnad. „Samuti muudetavatest Säästumarketites hoitakse sealset hinnastrateegiat arvestades klientide igapäevast ostukorvi.“
Torelli sõnul oli otsuse taga see, et Rimi kaupluste käive näitab stabiilset tõusu ning Säästumarketite käive ei ole näidanud soovitud kasvu. Ettevõtte käibest annavad 75% Rimi kauplused ja 25% Säästumarketid. „Meie strateegia on luua veelgi tugevam Rimi bränd Eesti turul,“ ütles Torell. Lisades, et nende bränd on Eestis üks tugevamaid koos Maximaga.
Seoses kaupluste muutumisega miniRimiks palkab ettevõtte juurde 50 töötajat. Muudatustega seoes kaotab senise töö 39 inimest, kellele pakutakse uut kohta piirkonna kaupluses. Rimi Eesti personalijuht Kaire Tero ütles, et kui inimestega kokkuleppele ei jõuta, siis makstakse neile vastavalt seadusest tulenevale lahkumishüvitist ning lisaks ka ettevõtte poolt tasu vastavalt staažile. „Samuti aitame inimestel koostada CV ja ette valmistada uuteks tööintervjuudeks,“ lisas ta.
„Tallinnas, Tartus ja Pärnus saavad kõik inimesed kindasti uue töökoha, kuid toetuspaketist saame rääkida nendest piirkondadest, kus meil samas linnas ei ole uut ametikohta pakkuda,“ rääkis Tero.
Rimi investeerib sellesse projekti 4,5 miljonit eurot.
Järgmise aasta lõpuks avab Rimi veel lisaks 5 kauplust. Kaks kauplust Tallinnas (Pirita ja Szolnok) ja Pärnus ning ühe Hiiumaal.
Seotud lood
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.