2017. aasta sügisel uuenduskuuri läbi teinud R-kiosk võitis Kultuurikatlas toimunud Makselahenduste Otsustajafoorumil Aasta Kaubandusinnovatsiooni tunnustuse.
R-kiosk on kasutusele võtnud kassalahenduse, mis töötab nii koos müüjaga kui ka ilma. Otsustajafoorumi korraldaja Endrik Randoja sõnul on selline kaks-ühes lahendus ruumisäästlik, kiire ja mugav. "Just see, mida ühelt mugavuskaupluselt ootad," selgitas Randoja. Oma kiirete tehniliste uuenduste, ostumugavuse ja kaubasortimendi kvaliteedi tõstmisega on R-kiosk juba ka suurematele jaekettidele kandadele astumas.
Iseteenindus on juba mõni aeg tagasi jõudnud suurtesse kauplustesse, nüüd on aeg ka väikepoodide ja mugavuskaupluste käes.
R-kioski emaettevõtte Reitan Convenience'i tegevjuht Johannes Sangnes sõnas sügisel Tallinna Lennujaama uuenenud R-kioski avamise järel, et Eesti kliendid on nende jaoks suunaandjad.
Aasta Kaubandusinnovatsiooni tunnustuse andsid üle Makselahenduste Otsustajafoorumi partnerid Swedbank, Mastecard, Hansab ja Ingenico Group.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.