• 17.05.18, 16:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Kaubandusinnovatsioon 2017 tunnustuse võitis R-kiosk

2017. aasta sügisel uuenduskuuri läbi teinud R-kiosk võitis Kultuurikatlas toimunud Makselahenduste Otsustajafoorumil Aasta Kaubandusinnovatsiooni tunnustuse.
Aasta Kaubandusinnovatsioon 2017 tunnustuse võitis R-kiosk
  • Foto: Joanna Jõhvikas
R-kiosk on kasutusele võtnud kassalahenduse, mis töötab nii koos müüjaga kui ka ilma. Otsustajafoorumi korraldaja Endrik Randoja sõnul on selline kaks-ühes lahendus ruumisäästlik, kiire ja mugav. "Just see, mida ühelt mugavuskaupluselt ootad," selgitas Randoja. Oma kiirete tehniliste uuenduste, ostumugavuse ja kaubasortimendi kvaliteedi tõstmisega on R-kiosk juba ka suurematele jaekettidele kandadele astumas.
Iseteenindus on juba mõni aeg tagasi jõudnud suurtesse kauplustesse, nüüd on aeg ka väikepoodide ja mugavuskaupluste käes.
R-kioski emaettevõtte Reitan Convenience'i tegevjuht Johannes Sangnes sõnas sügisel Tallinna Lennujaama uuenenud R-kioski avamise järel, et Eesti kliendid on nende jaoks suunaandjad.
Aasta Kaubandusinnovatsiooni tunnustuse andsid üle Makselahenduste Otsustajafoorumi partnerid Swedbank, Mastecard, Hansab ja Ingenico Group.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele