2017. aasta sügisel uuenduskuuri läbi teinud R-kiosk võitis Kultuurikatlas toimunud Makselahenduste Otsustajafoorumil Aasta Kaubandusinnovatsiooni tunnustuse.
R-kiosk on kasutusele võtnud kassalahenduse, mis töötab nii koos müüjaga kui ka ilma. Otsustajafoorumi korraldaja Endrik Randoja sõnul on selline kaks-ühes lahendus ruumisäästlik, kiire ja mugav. "Just see, mida ühelt mugavuskaupluselt ootad," selgitas Randoja. Oma kiirete tehniliste uuenduste, ostumugavuse ja kaubasortimendi kvaliteedi tõstmisega on R-kiosk juba ka suurematele jaekettidele kandadele astumas.
Iseteenindus on juba mõni aeg tagasi jõudnud suurtesse kauplustesse, nüüd on aeg ka väikepoodide ja mugavuskaupluste käes.
R-kioski emaettevõtte Reitan Convenience'i tegevjuht Johannes Sangnes sõnas sügisel Tallinna Lennujaama uuenenud R-kioski avamise järel, et Eesti kliendid on nende jaoks suunaandjad.
Aasta Kaubandusinnovatsiooni tunnustuse andsid üle Makselahenduste Otsustajafoorumi partnerid Swedbank, Mastecard, Hansab ja Ingenico Group.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!