Viimaste kuude müüki hinnates oli Klicki tulemus detsembris üle ootuste hea, jaanuaris vastupidiselt oodatust kehvem ja veebruaris taas parema meeleoluga, ütles Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik.
Koik rääkis Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis, et kui eestlane tundub tarbijana kitsi, siis vähemalt detsembris oli ta piisavalt helde ja tegi lähedastele kinke.
Käesolevasse vaadates ütles Klicki juhatuse liige, et esimene poolaasta tuleb tulemustelt kehvem, aga teine poolaasta peaks olema parem ja andma kokkuvõttes sama tulemuse, nagu oli 2023. aastal. Küll aga kannatab kasumlikkus ja tunda on suurt palgasurvet, selgitas Koik. "On väga palju läbirääkimisi," ütles Koik palgasurve kohta.
Kui hea tulemuse tegi Klick veebruaris ja milline kaup on suures puudujäägis, saab kuulata lähemalt intervjuust.
Kaire Koigiga vestles Janno Riispapp.
Fotol Klicki kauplus Tallinnas Kristiine keskuses. Foto autor: Andras Kralla.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.