Kuvame kronoloogiliselt viiteid kogu Äripäevas loodud uudissisule. Artikli lugemiseks suuname Teid algsaidile, kus on tarvilik vastava saidi kasutusõiguse olemasolu.
Majanduslikult keerulised ajad on pannud eestlasi üha aktiivsemalt kasutama sooduskuponge. Möödunud aastal kasvas kupongide kasutamine võrreldes varasema aastaga 10%.
Viimsi Kaubanduskeskus alustab aprillis laienemist – senine kaubanduskeskus kasvab pindalalt kolm korda suuremaks. Viimsi keskuse suurim omanik on Mart Vips (osalus 34,48%).
Viimaste aastatel on mööblimüügiturul toimunud puhastus, mis on eemaldanud kõige odavamad tegijad ja jätnud alles need, kes pakuvad kvaliteeti ning suudavad kohaneda muutuvate tarbijaharjumustega ning majanduskeskkonnaga.
Aasta algusest on Maxima saanud 69 tarnijalt juba 84 hinnatõusu taotlust, mis hõlmavad sadu tooteid eri kategooriates. Hinnatõusud jäävad vahemikku paarist protsendist kuni 48 protsendini.
Eesti inimeste raske majanduslik seis ja iseteeninduse lai levik poodides on muutnud osa klientidest poevarguste suhtes nii julgeks, et sellest on saanud kaupmeeste jaoks märkimisväärne probleem.
Pärnu Keskus ja GYM! allkirjastasid eelmisel nädalal rendilepingu. GYM! spordiklubi ehitusega alustatakse sügisel ning sportida saab seal hiljemalt 2026. aasta alguses.
Täna avaldatud uuringu kohaselt ostavad ja viskavad eurooplased ära rohkem riideid, jalatseid ja muid tekstiile kui kunagi varem, see aga avaldab omakorda suuremat survet meie kliimale ja keskkonnale.
Prisma Peremarket on viinud läbi põhjaliku uuenduskuuri oma e-poes, mille tulemusel on platvorm saanud kasutajasõbralikuma liidese, laiema tootevaliku ning täiustatud turvalahendused.
„Nimed müügitahvlil“ saates keskendub Dominate Salesi juht Silver Rooger ühele põletavale ja üha sagedamini kerkivale küsimusele B2B müügi maailmas: miks jäävad paljud tehingud seisma? Kas klientide otsustamatus ja viimasel hetkel diilidest taganemine on tõusuteel? Vastust otsib Rooger teadusuuringute ja isikliku kogemuse põhjal.
Tööturul on alanud aasta olnud tööotsijate seas erakordselt aktiivne – CV.ee tööportaali andmetel esitati 2025. aasta jaanuaris ja veebruaris 50% rohkem kandideerimisi kui mullu samal ajal.
Kantar Emori värskest uuringust selgub, et aina enam on inimesi, kellele ettevõtete roheline mõtteviis ning toodete ja teenuste keskkonnasõbralikkus korda ei lähe. Ka valmidus keskkonnasõbralike toodete-teenuste eest rohkem maksta püsib mõne aasta tagusest madalamal.
Kahe kuu kokkuvõttes on Euroopa Liidu riikides antud klientidele üle 1,685 miljonit uut sõiduautot, mida on 3% vähem kui eelmise aasta samal perioodil.
East Capital Real Estate sõlmis lepingu iseteenindusliku Gym spordiklubiga, millest saab JEWE Keskuse uus rentnik – see on osa keskuse uuendamise ja teenuste valiku suurendamise mahukamast programmist.
Suitsetamistarvikute müüja Universaal Universumi kohal laiub täna tume suitsupilv – seadusesilm seab tegevusele aina hävitavamaid piiranguid, olukorda ei paranda ka nõrk tarbijakindlus.
Kui oluline on teenindust mõõta ning kui mitmel tasandil peaks mõõtmist teostama? Millised on tänapäevased tööriistad ja meetodid, millega ettevõtted hindavad oma kliendikogemust ning teeninduse kvaliteeti. Saatekülalised jagavad praktilisi kogemusi ja õppetunde.
Piiriüleste e-kauplejate maksulaekumine Eestisse on 2024. aasta jooksul 50% suurenenud võrreldes varasema aastaga, mis kinnitab, et varem ei maksnud piiriülesed ettevõtted kogu käibemaksu Eestisse.