Müügiprotsessi sügavus ja meisterlikkus tulevad esile just siis, kui keskenduda kliendi vajadustele, väärtustele ja kogemusele.
- Kliendile toodet müües tuleb kaardistada kliendi soovid ja vajadused ning võimalused. Foto: Pexels.com
Seekordses "Nimed müügitahvlil" saates jätkavad
Dominate Salesi juht
Silver Rooger ja Goldtime'i tippmüüja
Katrin Muld sealt maalt, kus eelmine kord pooleli jäi ja räägivad sellest, milline on hea müügiprotsess ja kuidas seda igas etapis teha, et pakkuda kliendile tõeliselt inspireerivat ostukogemust.
Saates tuleb juttu müügiprotsesside erinevatest etappidest, alates kliendiga konktakti loomisest kuni sobiva lahenduse pakkumiseni. Samuti jagavad saateosalised praktilisi tehnikaid ja nippe, kuidas tehinguid edukalt lõpuni viia. Katrin Muld toob näiteid peegeldamisest, kaardistamisest kui ka personaalse lähenemise tähtsusest.
Lisaks jagatakse kuulajatele kasulikke võtteid, kuidas erinevates situatsioonides klienti kuulata, mõista ja juhendada.
Põhjalik müügiprotsessi kirjeldus ja analüüs jaemüügis
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.