• 28.01.25, 13:00

Kontakti loomisest ostu sooritamiseni: kuidas müüa esinduses lõppkliendile?

Müügiprotsessi sügavus ja meisterlikkus tulevad esile just siis, kui keskenduda kliendi vajadustele, väärtustele ja kogemusele.
Kliendile toodet müües tuleb kaardistada kliendi soovid ja vajadused ning võimalused.
  • Kliendile toodet müües tuleb kaardistada kliendi soovid ja vajadused ning võimalused. Foto: Pexels.com
Seekordses "Nimed müügitahvlil" saates jätkavad Dominate Salesi juht Silver Rooger ja Goldtime'i tippmüüja Katrin Muld sealt maalt, kus eelmine kord pooleli jäi ja räägivad sellest, milline on hea müügiprotsess ja kuidas seda igas etapis teha, et pakkuda kliendile tõeliselt inspireerivat ostukogemust.
Saates tuleb juttu müügiprotsesside erinevatest etappidest, alates kliendiga konktakti loomisest kuni sobiva lahenduse pakkumiseni. Samuti jagavad saateosalised praktilisi tehnikaid ja nippe, kuidas tehinguid edukalt lõpuni viia. Katrin Muld toob näiteid peegeldamisest, kaardistamisest kui ka personaalse lähenemise tähtsusest.
Lisaks jagatakse kuulajatele kasulikke võtteid, kuidas erinevates situatsioonides klienti kuulata, mõista ja juhendada.
Põhjalik müügiprotsessi kirjeldus ja analüüs jaemüügis
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

FinestCommerce valdkonnajuht Rauno Raid
Uudised
  • 23.01.25, 12:38
Suvest jõustub e-poodnikele uus seadus | Kui sinu e-pood suveks kõiki õiglaselt ei kohtle, rikud seadust
Üle 100 000 erivajadusega inimese on kokku kolmes Balti riigis, kes vananenud tehnoloogiaga e-poodides täna ostelda ei saa
Aadressil Vana-Viru tn 13 asuv Butterfly Lounge, mille viimane pidu toimus möödunud nädalavahetusel
Uudised
  • 24.01.25, 13:57
Konkurendid menuka Butterfly Lounge’i lõpust: "Sulgemisi tuleb veel!"
“Noored ei joo! Eriti ajal, mil hoitakse kokku”
Case study | Bauhofi e-kaubanduse direktor: AI vähendas klienditoe koormust 50%
Uudised
  • 24.01.25, 13:14
Case study | Bauhofi e-kaubanduse direktor: AI vähendas klienditoe koormust 50%
Varem tuli tipphooajal klienditugi veebis ülekoormuse pärast välja lülitada
Lidl Eesti: tõstame märtsist kõikide poetöötajate palku
Uudised
  • 24.01.25, 09:49
Lidl Eesti: tõstame märtsist kõikide poetöötajate palku
Digiekspert Mikk Maiste kaugtööl Hispaanias.
Uudised
  • 29.01.25, 10:58
204 Eesti e-poe analüüs | Vaata, mis üllatas digiekspert Mikk Maistet
Selgus Eesti kiireimini allalaadiv e-pood ja vihje ka kõige kehvema digiligipääsetavusega e-poele
Linnamäe keskuse omanik Vitali Kõllomets.
Uudised
  • 22.01.25, 11:51
Linnamäe keskuse omanik: kaebame kohtuotsuse edasi. “Prisma maksis renti vaid siis, kui ähvardas pankrotimenetlus”
Lisatud nii Linnamäe keskuse kui Prisma Eesti juhtide värsked kommentaarid!
Karistused e-kaubanduse nõuete rikkumise eest ulatuvad Euroopa Liidu liikmesriikides mõnekümnest eurost kuni 5 miljoni euroni (pilt on illustratiivne).
Uudised
  • 22.01.25, 12:05
E-kaubandust euroliidus piirav asukohapõhine tõkestus võib firmale tuua kriminaalasja või hiigeltrahvi
Äripäeva raadio saates tuleb juttu makselahendustest e-poes ja edukate kaupmeeste nippidest.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele