• 28.01.25, 13:00

Kontakti loomisest ostu sooritamiseni: kuidas müüa esinduses lõppkliendile?

Müügiprotsessi sügavus ja meisterlikkus tulevad esile just siis, kui keskenduda kliendi vajadustele, väärtustele ja kogemusele.
Kliendile toodet müües tuleb kaardistada kliendi soovid ja vajadused ning võimalused.
  • Kliendile toodet müües tuleb kaardistada kliendi soovid ja vajadused ning võimalused.
  • Foto: Pexels.com
Seekordses "Nimed müügitahvlil" saates jätkavad Dominate Salesi juht Silver Rooger ja Goldtime'i tippmüüja Katrin Muld sealt maalt, kus eelmine kord pooleli jäi ja räägivad sellest, milline on hea müügiprotsess ja kuidas seda igas etapis teha, et pakkuda kliendile tõeliselt inspireerivat ostukogemust.
Saates tuleb juttu müügiprotsesside erinevatest etappidest, alates kliendiga konktakti loomisest kuni sobiva lahenduse pakkumiseni. Samuti jagavad saateosalised praktilisi tehnikaid ja nippe, kuidas tehinguid edukalt lõpuni viia. Katrin Muld toob näiteid peegeldamisest, kaardistamisest kui ka personaalse lähenemise tähtsusest.
Lisaks jagatakse kuulajatele kasulikke võtteid, kuidas erinevates situatsioonides klienti kuulata, mõista ja juhendada.
Põhjalik müügiprotsessi kirjeldus ja analüüs jaemüügis
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele