Eesti Päevaleht võib ärimees Oliver
Kruudale kuuluvate Tere ja Kalevi reklaamide avaldamise eest teenida umbes pool
miljonit krooni.
EPL esilehekülje maksumus on hinnakirja kohaselt 50 900 krooni, kriitpaberi kasutamise puhul 69 900 krooni. Jaanuaris ilmub EPL 25 päeval. Neljal jaanuarikuu laupäeval on EPL eeldatavasti kriitkaantega, ülejäänud 21 päeval tavalisel ajalehepaberil. Hinnakirja kohaselt maksaks kõnealune reklaampind Kruuda firmadele umbes 1,3 miljonit krooni.
Meediaanalüütik Toomas Leito sõnul tehakse Kruuda tehinguga sarnaste suuremahuliste reklaamikokkulepete puhul olulisi allahindlusi. "35 kuni 40 protsendi suurune allahindlus on sellise tehingu puhul tavaline," arvas Leito. Leito sõnu arvestades võib EPL Kruudalt saada ca 800 000 krooni.
Äripäeva reklaami- ja turunduskommunikatsiooni direktori Ethel Reieri hinnangul võib niivõrd suuremahulise tehingu puhul olla tegu ka 50% suuruse või isegi suurema allahindlusega. "Ei usu, et netosumma ületab 500 000 krooni. Pigem arvan, et veidi vähem," lausus Reier.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.