Eelmisel aastal suurenes Statoilis
toidupakkumise müügimaht üle 50 protsendi.
Hot dog Kabanoss on teenindusjaamade kõige populaarsem toode – neid müüakse aastas üle miljoni, kõige rohkem kasvas 2006. aastal aga võileibade ja kuumade jookide müük, kirjutas Eesti Päevaleht.
“Oleme pööraselt rahul!” hindab Statoil Eesti ASi kontseptsioonijuht Kai Realo kaks aastat väldanud toidupakkumise arendamist.
Klientide söömisharjumustega hästi kursis olev Realo ütleb, et eestlane tahab lasta kõik ahjus soojaks teha ja juua kõrvale kokakoolat.
Realo hinnangul meelitab kiire eluviis inimesi eelistama Statoili teenindusjaama suurele ja väsitavale hüpermarketile.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.