AS A. Le Coq toob veebruaris müügile uue
õuna-kirsijoogi, teats ettevõte. Uus Aura Fresh õuna-kirsijook on
säilitusaineteta ning sisaldab vähemalt 50% ulatuses mahla.
A. Le Coq´i juhi Tarmo Noobi sõnul sündis idee valmistada õuna-kirsijooki just seetõttu, et mõlemad maitsed on eestlaste seas väga populaarsed. ”Uues joogis sisalduv kirsi ja õunamahl tugevdab organismi kaitsevõimet, annab energiat, parandab ainevahetust ning sisaldab rohkesti vitamiine,” lisas Noop.
Uus õuna-kirsijook on pakendatud tetrapakki ning toote poehind jääb 11.90 – 12.90 krooni vahele. Lisaks õuna-kirsijoogile kuuluvad Aura Fresh tootesarja veel viis erinevat maitset – Aura Fresh viinamarjajook, multivitamiinijook, tomatijook, õunajook ning apelsininektar.
Aura mahlasid müüdi 2006. aastal 11,8 miljonit liitrit ning mahlade turuosa on 33%.
A. Le Coq Tartu Õlletehas on Eesti suurim joogitootja, ettevõtte müügimaht Eestis oli 2006. aastal 128 miljonit liitrit, mis oli 13 % võrra suurem kui eelmisel aastal. A. Le Coq´i tooteportfelli kuulub 16 õllesorti, kuni 6% alkohoolsed joogid (long drink), siidrid, karastusjoogid, mahlad, nektarid, mahlajoogid, spordijoogid, jääteed ja veed. A. Le Coq Tartu Õlletehase olulisemateks brändideks A. Le Coq, Fizz, Aura ja Limonaad.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.