• 30.05.07, 15:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nike: igaüks tahab olla regiooni parim

Nike kaupade müüja Eestis Rainer Tops ütles aripaev.ee-le, et eks igaüks tahab olla oma regioonis parim.
"Oma asju tuleb teha võimalikult hästi, ega see lihtne ei ole," kommenteeris ta Adidase plaane saada regiooni liidriks.
"Igal regioonijuhil on soov olla parim. Samas ambitsioonikust ei saa ette heita, kuid seda on lihtsam öelda, kui olla," ütles Nike Eesti esindaja AS Jalajälg tegevdirektor Rainer Tops.
"Meie oleme omad plaanid teinud, meie soov on ikka jätkata juhtpositsioonil," lisas ta.
Selleks, et olla turul parim tuleb pakkuda parimat toodet parimal viisil. "Jaemüüjatele häid lepingutingimusi. Tavaostjale tuleb kaupa pakkuda atraktiivselt," loetles Tops.
Müügitegevuse toetuseks teeb AS Jalajälg koostööd näiteks Eesti olümpiakomitee, kergejõustikuliidu ja korvpalliklubiga Tartu Rock.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele