• 02.08.07, 10:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ruth Laatre vabandab pettunud ostjate ees

Rimi direktor teatab, et poodides laialt levinud segadused hindadega on vaid inimlik eksitus. Miskipärast eksivad poed ikka ja jälle tarbija kahjuks.
Ekspress kirjutas eelmises numbris, et Rimi toidupoodides erinevad pahatihti müügisaali üles pandud ja kassades võetavad hinnad.
"Rimi vabandab kõikide külastajate ees, kellel on tekkinud kaupluses segadus seoses mõne toote hinnaga. Rimi eesmärk ei ole kindlasti tarbija tahtlik eksitamine, vaid selliste juhtumite puhul on tegemist inimliku veaga. Rimi hüpermarketites on igapäevaselt müügil keskmiselt 50 000 eri toodet ning iga päev tuleb kaupluses vahetada ka mitmete kaupade hindu, mistõttu võib juhtuda, et teenindaja märgib mõnele tootele müügisaalis ekslikult teise hinna või jääb hind saalis vahetamata," vastas Rimi Eesti Food ASi tegevdirektor Ruth Laatre Ekspressile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 15:25
Via Express – täpne ja turvaline transpordipartner nii tava- kui režiimkaupade veoks
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele