Rem Shoes Accessories müügijuhi Natalja
Aleksandrova sõnul oli reklaamis alasti naiste kasutamine nende jaoks uus samm,
mis kokkuvõttes läks edukalt, sest mehed arvasid, et reklaam on
kihvt.
"Kampaania jooksul on olnud igasugust vastukaja alasti naiste kasutamise kohta reklaamis. On neid, kes ütlevad, et nagu ebaviisakas naisi nii kohelda, ja mehed ütlevad, et oi kui kihvt. Hea, kui meeldib, " rääkis müügijuht.
Mõned tulisemad saatsid ettevõttesse ka e-kirju oma arvamusega reklaami ebaeetilisusest, aga muidu üldselt võeti reklaam Aleksandrova sõnul hästi vastu. Reklaam oli mõeldud sellisena, et see tekitaks palju emotsioone, ja seda ta ka tegi.
REM Shoes Accessories tooteid reklaamivad kuus alasti naist, kellel puuduvad nii kingad kui ehted.
Aripaev.ee küsis täna ettevõtetelt, miks nad kasutavad oma reklaamides paljaid naisi.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.