Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits ütles,
et nende majas detsembris ostuaktiivsuse langust ei täheldatud, samas langes
inimeste üldine ostuhuvi juba mõned kuud varem.
"Meie Ülemistes ostuaktiivsuse langust ei täheldanud," kommenteeris Pärnits. "Kui ostuaktiivsus siduda ostude arvu ja selle tõusuga võrreldes aastataguse ajaga, siis oli ta erinevatel kuudel aasta lõikes 6-18% ja detsembris oli tõus 12%. Nii et mingit ostuaktiivsuse vähenemist ei saanud siit küll välja lugeda. Küll aga kui vaadata aastat tervikuna, siis ostuaktiivsuse tõus on mitte küll oluliselt, kuid siiski, aasta teisel poolel vähenenud."
Ülemiste keskuses asuvate kaupluste kogukäive oli 2007. aastal 1,87 miljardit krooni, mida oli 25,5% rohkem kui 2006. aastal. Keskust külastas aasta jooksul 5,85 miljonit inimest, kes sooritasid 6,15 miljonit ostu.
Pärnits märkis, et külastuste arv kasvas aasta jooksul 10%, mida nad ise loevad väga heaks tulemuseks. Keskmine ostusumma suurenes aasta jooksul 13% ja oli mullu rekordiline 304 krooni, lisas Pärnits.
Aasta jooksul avati Ülemiste keskuses mitmeid uusi kauplusi, mis esindavad ka selliseid tuntud kaubamärke nagu Celio, Pierre Cardin, Vila, The Body Shop ja OVO. Lähiajal avatakse Ülemiste keskuses Eesti esimene Edc by Esprit brändipood."Tervikuna võis aastat lugeda kordaläinuks ja prognoositust isegi pisut paremaks," kommenteeris Pärnits. Alanud aastalt ootab ta 10-15%-list käibekasvu.
Seotud lood
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.