• 16.01.08, 13:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kallis vein meeldib rohkem

Ameerika teadlased tegid katse, kus selgus, et kallid veinid meeldivad inimestele rohkem kui odavad, kuna nende hind aktiveerib täiendavaid emotsioone vastu võtva ajuosa.
Juhtimisportaal E-xecutive vahendas, et kalleid ning usutavasti kvaliteetseid toidukaupu degusteerinud inimestel aktiveerus ajuosa, mis võttis vastu täiendavaid emotsioone. Samas ei täheldanud uurijad, et elamusel oleks olnud seos toidu tegeliku kvaliteedi ning maitsega.
Eksperimendi käigus proovis 20 vabatahtlikku punast veini, mille hind kõikus 5 ja 90 dollari vahel. Veini mekkimise hetkel skanneerisid uurijad vabatahtlike aju aktiivsust. Seejärel serveeriti veine nii, et omateada kalleid veine proovivad katsealused jõid tegelikult odavat märjukest ning vastupidi. Mõõtmine näitas, et aju aktiivsus sõltus hinnast, mida katsealused veinile omistasid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 12:04
Selveri Köök annab nõu: mida panna jõululauale!
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele