Bonaparte´i kohviku, restorani ja Deli
omanik Kadri Kroon ütles, et siiras teenindus on parim ning tehniliselt
võib alati vigu teha.
„Eelmisel nädalavahetusel Vene tänava kohvikus Josephine, kus teenindajateks olid Vene noormehed,“ vastas Kroon päevaküsimusele „Kus oled head teenindust kohanud?“. „Nad olid väga siirad ja avatud, kuigi neil polnud kogemust,“ lisas ta.
„Mulle meeldib personaalne teenindus. Südamega teenindus on parim, tehniliselt võib alati vigu teha,“ ütles Kroon.
Ta rääkis, et Eestis töötatakse teenindajana lühikest aega ning lühikese ajaga ei jõua profiks saada. „Parimad teenindajad on läinud välismaale kogemuse ja raha pärast,“ lisas Kroon.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.